U izjavi za Fenu menadžerica projekta "Prevencija konflikta kroz dijalog" Dalila Demirović je kazala kako će spotovi, kojima su prethodili veliki plakati oblijepljeni širom BiH, bit dostavljeni radio i TV stanicama u BiH kako bi se građani, potencijalni svjedoci ratnih zločina motivirali da se jave tužiteljstvima BiH.
Demirović je dodala kako se kroz video i audio spotove želi građanima ukazati i na to da svjedočenje nije samo obveza već častan i moralan čin.
Po njenim riječima, osnovni cilj emitiranja spotova je da građani BiH budu svjesni činjenice da su se zločini dogodili u razdoblju od 1992. do 1995. godine, te da se ohrabre i potaknu da se jave tužiteljstvima i kažu svoju priču.
"U 2007. godini nemamo razriješenu ratnu povijest, jer ona još uvijek nije povijest, mi imamo tri povijesti, a istina može biti samo jedna. Naš cilj je doći do istine kroz pravosudne institucije", kazala je Demirović.
Govoreći o plakatima koji su oblijepljeni širom BiH i koji nose poruke "Moram svjedočiti jer krv nije voda", te "Moram svjedočiti jer imam ključ za miran san", Demirović je kazala kako se njima želi utjecati na svijest i buđenje griže savjesti potencijalnih svjedoka.
Po njenim riječima, na području Hercegovine nakon početka kampanje CCI-iju se javilo preko 200 osoba koje su imale konkretne zahtjeve vezane za ratne zločine.
Inače, kampanju "Prevencija konflikta kroz dijalog" podržava vlada Velike Britanije.