{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Facebook ostaje nezavisan

S
19.5.2008. u 14:18
0
0
Facebook ostaje nezavisan
0
Facebook ostaje nezavisan
Osnivač kompanije Facbook Mark Zuckerberg naglasio je da je njegova kompanija nezavisna nakon što je objavljen izvještaj o mogućoj prodaji stranice za društveno umrežavanje firmi Microsoftu.
“Možete reći, sudeći po onome što smo dosad uradili, da smo zaista željeli očuvati kompaniju nezavisnom, fokusirajući se na njeno širenje i na njeno dugoročno trajanje”, izjavio je Zuckerberg za Reuters dok je u Japanu promovirao verziju Facebooka na japanskom jeziku.

Wall Street Journal je objavio vijest da softverski gigant nije uspio kupiti Internet portal Yahoo za 47.5 milijardi američkih dolara, pa se stoga približio Facebooku kako bi ocijenio zainteresiranost ove kompanije za potpunu prodaju.

Na pitanje o planovima povodom prodaje, Zuckerberg je odbio dati odgovor.

Micrososft nije odustao od ugovora sa Yahoom, nego je, naprotiv, ponudio alternativan plan za ovaj Internet portal.

Facebook, koji je osnovao Zuckerberg još kao student Harvarda 2004. godine, je postao jednom od najzanimljivijih imovina na Internetu zahvajujući strogoj lojalnosti njegovih 70 miliona članova, koji se ovim medijem koriste kako bi razmijenili fotografije, poruke i virtualne poklone.

Microsoft je vlasnik dionice Facebooka, vrijedne 240 miliona američkih dolara. Radi se o kupovini koja je uvećala vrijednost kompanije na 15 milijardi američkih dolara.
Hongkonški tajkun, Li Ka-shing je nedavno uložio 120 miliona američkih dolara u kompaniju a ostali investitori su dodali oko 15 miliona dolara.

Facebook je objavio web stranicu na japanskom jeziku kako bi namamio japanske korisnike na umreženo online tržište, kojim trenutno dominira japanska firma Mixi. Ova firma ima više od deset miliona korisnika i 80% dionica japanskog tržišta za socijalno umrežavanje, vrijedno ukupno 422 miliona američkih dolara.

Zuckerberg je rekao kako je uvjeren da će Facebook primamiti japanske korisnike jer se njegove usluge razlikuju od usluga rivala iz razloga što korisnici daju svoja lična imena, objavio je Reuters.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: