Komentari (115)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Objasnio covjek sto nijedan hodza ne bi znao
@DirektUbrain hodze znaju samo pare brojati.
Ovo ti je dokaz kakvi ljudi tj hodze ti tumace vjeru da ne znaju objasniti simbol koji krasi zastavu na dzamiji, a garantujem da do ovog momenta 99.99 hodza nije znalo za ovo niti kako objasniti nastanak simbola.
PRIKAŽI ODGOVORE (13)
Tako mi neba i Danice. A znas li ti sta je Danica? Zvjezda blistava!- nema covjeka nad kojim neko ne bdije. Kur‘an At Tariq ( Danica)
Najdublja razina objašnjenja ovih simbola čita se iz Sure Nur, ajet-znak, „Allah je Svjetlo nebesa i zemlje...“, u kojem su opisane tajne, znakovi, ajeti, odnosa Bog – „Savršeni čovjek“, kompletni Mikro univerzum, a to je Muhammed as... Pa u vremenu kada mjesec dominira nad sunce, razum na srcem, filozofija nad Objavom, nije ni čudo da nam o našim ajetima, znakovima u Ramazanu „lekcije drže“ tamo neki astrofizičari ne muslimani
“Zvijezde su osigurači neba, pa kada nestane zvijezda, nebo će zadesiti obećano. Ja sam osigurač mojih ashaba. Kada odem, moje će ashabe zadesiti ono što im je obećano. Ashabi su osigurači moga ummeta. Kada ashabi odu, Ummet će zadesiti ono što mu je obećano.” (Imam Muslim)
Polu mjesec i zvijezda su simboli mjeseca i sunca na makro planu, razuma i srca na mikro planu (u nama ), tj. Muhammeda a.s. i njegovih sljedbenika u društvu. „I od znakova Njegovih je noć i dan, i Sunce i Mjesec... „(Kuran, Fussilat:37).
Postoje tri vrste ajeta-znakova. 1. Znanstveni, Kuran i sve Božje Knjige, i njima adekvatni praktični: 2.1.mikro kosmos ili čovjek kako mikro univerzum sinteza svega, i 2.2. makro kosmos ili svi svjetovi kao makro univerzum analize svega. „Mi ćemo im pokazivati ajete-znakove Naše na horizontima i u dušama njihovim, dok im ne bude jasno da je on Istina...“ (Kuran, Fussilat:53).
Znak ili ajet je osnovni simbol kojim Bog komunicira sa svjetovima, prevashodno ljudima i džinima. (Ajet (آية, fonol. ājetun, „Božiji znak“, množina آيات) je arapski izraz što znači Božiji znak ili čudo.) „Knjiga koju ti objavljujemo blagoslovljena je, da bi oni o ajetima-znakovima njezinim razmislili i da bi oni koji su razumom obdareni pouku primili“ (Sad, 29).
U Islamu nema znakova ...mi mozemo imati znak islamske zajednice ili neki logo..Muslimanska zemlje mogu imat zastave, znakove sa odredenim natpisima ali to za sebe ...mjesec i zvjezda nije znak muslimana .
Neil is incredibly valuable to the world. Roll a joint and watch Cosmos on Netflix sometime. You're welcome:)
Jel ovo onaj predsjednik WHO
To je dokaz da simbol "mjesec i zvijezda" nemaju veze sa islamom
Islam je vjera zivljenja, neopterecena simbolima i likovima. Da sutra nema nikakvog simbola to nimalo ne bi uticalo na islam kao sto ni olovka kojom pises ne utice na to sto ces napisati. Muslimani su okupljeni oko 5 stubova vjere a nikako oko bilo kakvog simbola. Mjesec i zvijezda je tradicionalni a ne islamski simbol. Ko razumije shvatit ce.
Zvijezdu i polumjesec su u islam uveli turkijski narodi nakon konverzije. Polumjesec je bio jedan od simbola koji su se dodavali na vrh totema vrhovnog boga Tengrija.
U suštini mjesec i zvijezda nikad nisu spomenuti u prvim generacijama muslimana kao simbol. Kasnije se to tek pojavilo. Tako da ova stvar nema veze sa islamom, i generalno ovako beznačajna simbolika ne pripisuje se islamu. Što ne poriče da je ovo lijepa koincidencija.
Nema vjerodostojnih tekstova koji mjesec i zvijezdu karakterišu kao simbol islama. Simbol islama su riječi La ilahe illallah.
Zar nije ovo onaj WHO glavonja? Ko da ih je na kalup napravilo.
I prije Abrahama, jevreja, budista, kršćana, muslimana je bio svijet sa puno drugih manitua kao i danas.