Prvi otkriveni objekt ove vrste
Otkrivena planeta koja luta svemirom
Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Cuj pametnjakovica gore inznad. Covjek nikad nije cuo da postoji apsolutna nula i sta sada? Vaznô je da zna citav sastav ManCitya i Barcelone napamet. Ha ja.
minus 400 C???! Kakav si bio u hemiji, majke ti? Mora da si je rasturao. Samo vas izgleda nikad nisu ucili o apsolutnoj nuli. ;)
pa to ako je planenate ja sam cack niris
pa s obzirom da je tek formirana (starost manja od 100 miliona godina), za pretpostaviti je da joj je jezgro jos uvijek usijano, te bi moglo biti uzrok temperaturi na povrsini
Pa ta planeta je lutala svemirom na tom mjestu gdje je sad vide PRIJE 100 godina. Ona trenutno nije tu garanT :-)
ismijavaju ga jer se pravi pametan. jedno je praviti se pametan i reci \"kako moze biti 400 stepeni bez zvijeste eh svasta\" u smislu eh svasta gdje ste vi isli u skolu, a drugo je pitati \"zasto je 400 stepeni ako nema sunca, da nije greska\".
@Hmmm ismijavaju ga jer pokusavaju lijeciti komplekse
Da razjasnimo jos nesto. Neko je postavio pitanje, kako je uopste moguce da je temperatura iznad 400 C a nema sunca u blizini. Pa jednostavno je moguce jer se vjerovatno radi o malom suncu (zvijezdi) koje nije dostiglo kriticnu masu da bude \"prava\" zvijezda (sunce). I \"nas\" Jupiter salje vise energije u svemir nego sto je prima od sunca. Ukoliko je ova \"planeta\" 4-7x veca od Jupitera, vrlo je moguce da se radi o nekoj patuljastoj zvijezdi. Zasto je nazivaju \"planetom\", nije objasnjeno. p.s. i zasto ste navalili na ovoga momka gore koji je napravio gresku sa -400 C? Objasnite covjeku umjesto da ga ismijavate.
Dobar, eki - 400 C. A mozda zakoni fizike na zemlji ne vaze u svemiru? Niko nista ne zna, krhko je znaje.
Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje. Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje.Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje. Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje.Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje. Astronomi su otkrili lutajuću planetu, koja se kreće svemirom, ali ne kruži oko zvijezde. Planeta je udaljena blizu sto svjetlosnih godina od Zemlje.
Pa nisu joj mogli dati normalniji naziv,da je svi zapamtimo,mozda nekad budemo zivjeli na toj planeti :P