Komentari (36)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
takvu temparaturu srca je imala moja bivsa
Mogu misliti cundare na toj temperaturi, postane picic...
Ahahah, uljepša mi dan. x'D
"...o odnosu materije i antimaterije u nasem svemiru." I najveci laik, osoba koja apsolutno nema veze sa fizikom, zna da antimaterija jednostavno ne moze postojati u nasem svemiru. znaci fizicki nije moguce da materija i antimaterija postoje u isto vrijeme u jednom svemiru.
nije kritika klix-u, posto ovo nije bas nesto cime se bavi siroka narodna masa, ali eto, koga interesuje... clanak iz Nature magazina o temperaturama NIZIM od "apsolutne nule": http://www.nature.com/news/quantum-gas-goes-below-absolute-zero-1.12146
link ... http://www.nature.com/news/quantum-gas-goes-below-absolute-zero-1.12146
Ova slika termometra se "stopila" sa temom teksta :P Što bi rekli u Tesliću: Congratulation :)))
Imo sam ja jednom trebu sa tom temperaturom mređu nogama...
Naučnici, pazite da vam ti minusi ne pobjegnu, smrzli bi smo se. :)))) Ako se ovog otkriča dočepa HAARP, gotovi smo. Ima li šta koriso od ove nauke?
Nuklearna fisija tope jedan
dzaba ti to commy pricas, oni ne zalaze ovdje posto se u naslovu pojavljuje rijec "Naučnici"
...čime se "dokoni" svijet bavi...zar nije ljepše drvit o nečem od prije 500-1000 godina?
...jes, jes :)