Zvjezdane oči Sarajeva

Na Trebeviću zajedničko otkrivanje svemira

Sarajevo-x.com
Astronomsko društvo Orion Sarajevo u utorak 30. juna na platou opservatorija na sarajevskoj planini Trebević ozvaničit će početak pokretanja astronomskih aktivnosti, koje su prije rata u našoj zemlji bile na visokom nivou.

Organizatori pozivaju sve ljubitelje astronomije da se u utorak u 17.30 sati okupe na Trebeviću, na mjestu Čolina kapa kod cilja bob-staze, te da zajedno sa njima otvore "zvjezdane oči Sarajeva". U muzičkom dijelu programa nastupit će Damir Imamović u duetu sa perkusionistom Đanijem Pervanom te Amira Medunjanin u duetu sa Dinom Šukalom.

Generalna skupština UN-a proglasila je 2009. godinu za Međunarodnu godinu astronomije. Glavni koordinatori realizacije ovog projekta na svjetskom nivou su Internacionalna astronomska unija (IAU) i UNESCO. IYA2009 pokrenuta je sa namjerom da sve stanovnike planete Zemlje podsjeti na veoma značajnu ulogu koju astronomija ima u razvoju nauke, tehnologije, obrazovanja i kulture, kao i da omogući postavljanje platforme za pravovremeno adekvatno informiranje šire javnosti o najnovijim astronomskim otkrićima.

Ovaj planetarni događaj odvija se preko niza projekata i akcija u cijelom svijetu pod sloganom “Svemir: Na vama je da ga otkrijete”. U Bosni i Hercegovini, Nacionalni organizacioni centar je formiran pri Astronomskom društvu Orion Sarajevo.