Majmuni se smiju kao i ljudi
Ljudski smijeh ima primatske korijene
Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Allah je zatrpao fosile u zemlju da bi testirao našu vjeru.
jo humora
Kralju i gravitacija je samo teorija gravitacije , je li tako. Nije fakat, zato se i zove teorija gravitacije. L O L
Pa da si rekla bilo koje drugo ime , nego Harun Yahya lol. Islamska verzija kršćanskih pobornika inteligentnog dizajna. Zar ozbiljno sada misliš da vjerujem da si ateista lol.
ocito nisi nimalo u toku... teorija evolucije nikada nije dokazana. I ja sam bila cvrsta pristalica teorije evolucije dok nisam procitala knjigu \"Pobijanje teorije evolucije\" od Haruna Yahya. Procitaj, i cisto zanemari spominjanje boga. Jer je i dalje samo TEORIJA evolucije. I da,i dalje sam ateista,samo ne vjerujem u evoluciju vise.
JEI3O TE ALLAH!
čovjek je nasto od zemlje ja mislim
Naučnici koji su sproveli studiju \"vjeruju\" da su ljudski smijeh i smijeh majmuna evolucijski povezani. :P P.S. Oni nesvjesno rade za Allaha s.v.t. jadnici supermajmunski! :)
Da, dosta više tih zapadnjackih teorija i zapadnjacke nauke. Pustite nas da živimo u svojoj bijedi i siromaštvu i da uzivamo u svojoj gluposti i neznanju.
Sve lazi. Prvi tragovi zivota otkriveni su u Sumadiji. Srbi najstariji narod na planeti.
Hamide reci nam de. Sviđalo se tebi ili ne , na slici je naš daleki rođak. Teorija evolucije je itekako dokazana.
\"Ljudski smijeh ima primatske korijene\" Naslov je za 10. :D Inace smo ocekivali vanzemaljske korijene ljudkog smijeha. :D Ili makar ćureće. :D