Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Šta ima,vide molekule i atome na 1.400 svjetlosnih godina... bruh
@BezrepaMarva Svijet je sastavljen od atoma,(materije),no ako pogledaš u periodni sistem naći ćeš 118 elemenata i svaki se razlikuje od drugog.Sam sastav materije se utvrđuje u labu,ne 1.400 sg od laboratorija.
@BezrepaMarva Da tkz. "Radefordov eksperiment". No ipak on ti ipak neće donijeti molekulu života
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Nasli novi Peny u galaksiji gradzevinski materijal ;)
ovi molekuli poticu iz dzehennema (pakla),dzehennemska vatra przi gresnike i tako se oslobadjaju policiklicni aromatski ugljikovodici.to je naravno samo pretpostavka.
Sad će tamo ISIL poslati kapetana Abu Mehmediju u svemirskom brodu "Al-mehdi" da to raznese i snimi 4K rezoluciji.
@Matja rizicno je to jarane mogao bi se oprziti ili opeci.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kako su uspjeli slikati kroz kupolu...
A kako Stick do tako?mozel zeljeznice bih il moramo uzet taksi na crnjaka...
Otkrivene gradivne molekule života u maglini udaljenoj oko 1.400 svjetlosnih godina od planete Zemlje, a ne mogu dokazati postoji li zivot na Marsu 401 million km od Zemlje?!
Što ne otkriju gradivne molekule vode u Africi da se barem one čamuge napiju ko ljudi. U šta se pare troše dok na Zemlji ima žednih i gladnih majko mila.
@Matja Pošalji im ti cisternu vode.