Genijalne ideje
41

Ovo su remek-djela marketinga koje su kreirali pravi profesionalci

D. J.
Prosječan čovjek zadržava pozornost na jednoj stvari vrlo kratko, a to jako otežava posao oglašivačima.

Stoga se moraju potruditi privući pozornost potencijalnih kupaca ili korisnika usluga na prvi pogled i zadržati je dovoljno dugo da se proizvod proda.

U nastavku pogledajte 15 reklamnih remek-dijela.

Life Buoy sapun

U pokušaju poboljšanja osobne higijene, brend za proizvodnju sapuna Life Buoy osmislio je kampanju "You Eat What You Touch" (Jedeš ono što dotakneš). Ova slika prikazuje kruh koji postaje mops nakon što je dotaknut neopranim rukama.

Reklama prikazuje vlasnika kućnog ljubimca koji ne opere ruke nakon što je njegovao psa i zbog toga konzumira klice. Ova reklama je dovoljna da svakoga potakne da uvijek opere ruke.

Ricola – pobrinite se da dobre vijesti zvuče kao dobre vijesti

Ovo je jedna od najsmješnijih reklama na ovom popisu. Oglas za Ricola kapi protiv kašlja prikazan je kao scenarij u kojem muškarac kašlje između predstavljanja dame kao svoje prijateljice.

"Ona je (kašalj) samo prijateljica", a kašalj ovdje može prenijeti pogrešnu poruku da muškarac nešto skriva, a zapravo je riječ o bezopasnom kašlju. Uzmite Ricola kapi protiv kašlja kako biste izbjegli takvu situaciju.

Barilla – Sretna Nova godina

Ovaj oglas je minimalističke prirode, ali je svejedno remek-djelo. Jedinstven je jer je proizvod korišten u izradi oglasa. Novu godinu karakterizira vatromet i veselo slavlje.

Barilla špageti stoga se koriste za stvaranje slike vatrometa. Ništa bolje nego poželjeti svojim potrošačima sretnu novu godinu s proizvodom koji vole.

Tabasco umak od papra

Pikantni umak Tabasco briljantnom reklamom opisuje ljutinu svog umaka. Ova slika na prvu izgleda kaovulkan, ali umjesto vulkanske stijene s vatrom na vrhu korišteno je ljudsko lice. Ljudsko lice oblikuje stijenu, a vatra i dim izlaze iz usta.

Ovo je lice nekoga tko je jeo Tabasco umak, a vatra je nastala od ljutih začina.

Odjel za osobe s invaliditetom i starije osobe u San Franciscu

U reklami za ukidanje ageizma, Odjel za osobe s invaliditetom i starenje u San Franciscu stavio je stare oči na pet mlađih lica.

Na svakom od ovih lica istaknuto je pet osobina koje nikada ne stare. Ti atributi uključuju hrabrost, inteligenciju, kreativnost, liderstvo i strast.

McDonald’s – I’m Lovin’ It

Poznata prehrambena tvrtka McDonald’s izbacila je jedno od najboljih reklamnih remek-djela u prehrambenoj industriji s I’m Lovin’ It. Kampanja, koja je išla uz pjesmu koju je izvodio Justin Timberlake, bila je usmjerena oko teme ljubavi.

Ljubljenje je stvar koju ljubavnici rade, pa je tako reklama imala hamburger u obliku ljudskih usana, na koji se potrošač naginje s apsolutnim užitkom.

Chupa Chups – ljubavna lizalica

Za Valentinovo, Chupa Chups je kreirao Love Pop, lizalicu s dvije strane na kratkom štapiću.

Love Pop omogućuje zaljubljenima da podijele lizalicu, ali i poljubac.

McDonald’s – Extra Large Coffee

Jedan od najinovativnijih reklama na ovom popisu je McDonald's Extra Large Coffee. Extra Large Coffee bila je reklama u časopisu koja je zauzimala dvije stranice časopisa.

Te dvije stranice su bile prazne, osim logotipa marke McDonald's i mrlja od kave na uglovima stranica. To je učinjeno kako bi se prikazala sama veličina kave.

Apple – MacBook 2007

Apple MacBook 2007 jedno je od najtanjih prijenosnih računala ikada proizvedenih. U oglasu za časopis, MacBook je prikazan tanak poput stranice časopisa.

Na ekranu MacBooka u oglasu stajale su riječi “Ultra Thin”, naglašavajući bit oglasa. Iako MacBook u stvarnosti nije bio tako tanak kao što je prikazano, bio je prilično blizu.

Kaciga Lazer

Najstarija marka za proizvodnju sportskih kaciga na svijetu, Lazer Bike Helmets, objavila je ovaj oglas kako bi pokazala koliko su njihove kacige sigurne. Na slici se može vidjeti motociklist omotan u zavoje, a glava mu je jedini dio tijela bez zavoja.

To znači da je vaša glava sigurna bez obzira na sve, kad god koristite kacigu Lazer.

Coca-Cola – Taste The Feeling

Brend pića Coca-Cola imao je jednu od najuspješnijih reklamnih kampanja posljednjih godina s Taste The Feeling. Taste The Feeling fokusiran je na milenijalce, prikazujući različite scenarije ljubavi, prijateljstva i zabave uz, naravno, bocu Coca-Cole u kombinaciji.

Poruka reklame bila je da boca Coca-Cole čini sreću cjelovitijom. Reklama je ostala remek-djelo do danas.

Sedex – vjerujte nam, isporučujemo brzo

Ovu reklamu objavila je tvrtka Sedex, koja se bavi dostavom. Tvrtka koja se ponosi brzinom dostave, prikazuje ženu koja želi ispeći jaja.

Žena je upalila plin, razbila jaje i koje sprema izliti; samo jedna stvar nedostaje - tava. Sedex ovdje ilustrira da mogu dostaviti tavu na vrijeme da je žena upotrijebi za prženje tog jajeta.

Volkswagen – Touareg; Luksuzno terensko vozilo

Njemački proizvođač automobila, Volkswagen objavio je ovu reklamu za svoju marku automobila Touareg. Pod naslovom “Touareg – luksuzni terenac”, oglas prikazuje kombinaciju planinske koze koja je terenska životinja i pudle koja je gradska životinja.

Ova reklama jednostavno pokazuje da je Touareg dobar za velike gradske ceste, kao i za neravne terene u off-road područjima.

Faber Castell – Prave boje

Faber Castell je vodio kampanju za svoje olovke u boji. Na slici se vidi donji dio tijela ribe koji je dovršen olovkom.

Boja ribe i olovke se tako dobro stapaju da se na prvi pogled ne može primijetiti razlika. Ovaj oglas je pokazao kako olovke Faber Castell čine da crteži izgledaju kao slike iz stvarnog života.

Volkswagen – Ne šalji poruke dok voziš

Još jedan oglas njemačkog proizvođača automobila, međutim ovo nije proizvod već kampanja za suzbijanje slanja poruka tokom vožnje.

Fotografija prikazuje tekst koji vjerojatno nije dovršen zbog nesreće, a kao predložena riječ dolazi "invalidska kolica". Ovo je dovoljno zastrašujuće da obeshrabri ljude od slanja poruka tokom vožnje.

Nivea – Jer život stvara bore

Reklama za Nivea Men Active Age Moisturizers je remek djelo. Na slici je prikazana djevojčica koja povlači čelo muškarca i na taj način stvara bore. Ova slika prikazuje oca i njegovu problematičnu kćerku.

Briga i stres su među razlozima zašto ljudi izgledaju staro, ali s Nivea Men Active Age hidratantnim kremama i dalje ćete izgledati svježe i mlado - poruka ove sjajne reklame.