{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


The Sun se oglušio o zahtjeve i objavio fotografije nagog Harryja

24.8.2012. u 09:53
1
8
The Sun se oglušio o zahtjeve i objavio fotografije nagog Harryja
1
The Sun se oglušio o zahtjeve i objavio fotografije nagog Harryja
Iako je kraljevska porodica naredila svim novinama u Velikoj Britaniji da moraju poštovati privatnost princa Harryja te stoga ne smiju objaviti fotografije sa njegove razuzdane zabave u Las Vegasu, tabloid The Sun se oglušio o ovaj zahtjev.
Ovo je prvi put u historiji Velike Britanije da se jedne novine odupru zahtjevu kraljevske porodice. Iako su fotografije, na kojima je mlađi sin princa Charlesa i pokojne princeze Diane, na internetu vidjeli milioni ljudi, nijedne novine ih nisu objavile poštujući zahtjev advokata kraljevske porodice.

No, The Sun, koji je u vlasništvu medijskog magnata Ruperta Murdocha, je to danas ipak učinio. Na naslovnici printanog izdanja objavio je sliku golog princa kako rukama pokriva svoje genitalije, dok mu iza leđa viri također naga djevojka.

Izvršni urednik The Suna David Dinsmore obrazložio je odluku u videu objavljenom na internet stranici ove medijske kuće.

"Dugo smo razmišljali i odluku nije bilo lako donijeti. The Sun je ozbiljna novina, poštujemo želje kraljevske porodice i veliki smo fanovi princa Harryja, nikako nismo protiv njega. No, za nas je ovdje u pitanju sloboda medija. Našli smo se u apsurdnoj situaciji da se fotografije, koje putem interneta mogu vidjeti stotine miliona ljudi, ne mogu vidjeti u najpopularnijim nacionalnim novinama, koje svaki dan čita osam miliona ljudi", rekao je Dinsmore.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: