Poslušajte na Klix.ba
150

Metamorfoza umjetnika: Stoposto predstavlja novi singl "Šećeru"

N. V.
Kreativna platforma Disco Kliker u 20 sati je predstavila videospot za pjesmu "Šećeru", novi singl sarajevskog repera Stoposto.

Ovo je prvi u seriji singlova objedinjenih u jedinstveno konceptualno audiovizuelno iskustvo naziva "Danonoćno". Naredne pjesme će premijerno biti predstavljene 28. februara i 14. marta - svakih četrnaest dana.

"Lice ljubavi mijenja svoju grimasu kako godine prolaze. Upravo su ove transformacije osnovna tema izdanja 'Danonoćno'. Nijedna ljubav nije naivna niti jednostavna. 'Šećeru' govori o tinejdžerskoj ljubavi, mahnitoj zaslijepljenosti, fazi u kojoj pod naletom hormona idealiziramo osobu", na početku razgovora govori Stoposto.

Reper Stoposto
Reper Stoposto

Za sve tri pjesme, beatove je radio bh. producent Kolateral, dok je za mix i master pjesama zadužen Shtuka iz Kolateral Studija.

Na materijalu "Danonoćno", Stoposto doživljava potpunu transformaciju, uspješno integrišući svoj prepoznatljivi flow i način pisanja rima u sanjive, retro synth-pop dionice koje još jednom dokazuju da je odlazak vizionara Kolaterala nemjerljiv gubitak za bosanskohercegovačku kulturu.

"Nakon EP izdanja 'Malibu Club', Kolateral i ja smo počeli razgovarati o novom konceptualnom izdanju. On je kormilario atmosferom i njegova mogućnost da izrečenu ideju pretvori u zaraznu, neponovljivu melodiju je mene zakovala za stolicu da sam prvi put vagao i mjerio svaku riječ. Kako nas je Kola u međuvremenu napustio, ja sam uistinu imao velike dileme i sumnje u to hoću li moći ideju ispratiti do kraja, dosljedno njegovoj viziji", govori Stoposto.

Scena iz spota za pjesmu
Scena iz spota za pjesmu "Šećeru"

Naglašava da je saradnja sa režiserom Mariom Ilićem bila jedini logičan korak u ovoj misiji.

"Mario ništa ne prepušta slučaju. Svaki kadar, sjena, svjetlo ili pokret moraju imati odgovor na pitanje - zašto. U Beču smo proveli dva mjeseca razrađujući koncepte, a onda i snimajući spotove. Iznimno sam ponosan na cijelu ekipu; Marija koji potpisuje režiju spotova, kreativnu podršku Marije Đondović, te Rahatlook tim predvođen Elenom Čović i Bjankom Mujičić koji je bio zadužen za kostimografiju. Izbrisali su staru i postavili novu definiciju videospota. Ovo nisu videi koji služe da pjesma bude primamljivija već odvojena mikro remek-djela koja su jednako upečatljiva kao i pjesme koje smo stvorili", govori Stoposto.