Produkcija filma koštala je oko 250 miliona dolara, a dodatnih desetak miliona Sony je uložio u marketinšku kampanju kojom promovira film. Valiki je rizik ulagati tako velike iznose novca za film čija je priča bazirana na liku glavnog heroja jednog stripa. No, u prošlosti se pokazalo da se investicije u "Spider-Mana" itekako isplate.
"Spider-Man" iz 2002. godine i "Spider-Man" iz 2004. zaradili su više od 800 miliona dolara u kinima i još dodatnih nekoliko miliona prodajom DVD izdanja, igrica, suvenira i slično.
"Ovo je zaista naš junak. Cijela kompanija stoji iza ovog projekta i podržava ga", rekao je Jeff Blake, potpredsjednik Sonyja.
Fanovi filma mjesecima gledaju promotivnu kampanju "Spider-Mana". Međutim, stvarna euforija počinje tek 16. aprila kada će se film po prvi put prikazati i to u Tokiju. Zatim ide na turneju u London, 23. aprila, Rim, Berlin, Madrid, Moskvu, a 30. aprila stiže u New York na manifestaciju "Spider-Man Week in NY".
Dvije sedmice nakon američke premijere "Spider-Mana3", u kina dolazi još jedan veliki filmski hit: "Shrek the Third", a samo sedam dana kasnije u kinima širom svijeta prikazivat će se i film "Pirates of The Caribbean: At World's End".
Poznavaoci filmske industrije strahuju da se ova tri film možda međusobno ne potope jer su sva tri bili veliki hitovi.