{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Lindex kampanja sa supermodelima Christy Turlington Burns, Liyjom Kebede i Toni Garrn

17.2.2015. u 20:09
13
2
Lindex kampanja sa supermodelima Christy Turlington Burns, Liyjom Kebede i Toni Garrn
13
Lindex kampanja sa supermodelima Christy Turlington Burns, Liyjom Kebede i Toni Garrn
Lindex proljetna kampanja je priča u kojoj istinska ljepota leži u tome što radite i kako izgledate. Kampanja ističe tri prekrasne žene koje također čine dobre stvari izvan modnog svijeta, što ih zauzvrat čini uzornim super modelima.
"Naučila sam da je jedino važno to što radite, kako to radite i šta radite s onim što imate. Ja sam ono što jesam i drago mi je da ova kampanja pruža platformu za svaku od nas žena, Toni, Liyju i mene, koje smo u različitim fazama naše karijere i više vremena posvećujemo svojim životima, a ne samo poslu modela. Mislim da je to pozitivan primjer da pokažemo da niko od nas nije kao što se čini na prvi pogled i da svako ima kapacitet da uradi mnogo više", kaže Christy Turlington Burns.

Osim činjenice da su Christy, Liya i Toni poznati modeli, one također imaju i društvenu obavezu, prije svega usmjerenu na majčinstvo i djecu. Organizacije u kojima rade su Every Mother Counts, Liya Kebede Foundation i Plan International - Because I am a Girl. Kako bi podržali njihovu predanost Lindex će u svojoj kampanji prodavati #SuperRoleModel majicu u ograničenom izdanju od koje će sva dobit biti donirana svakoj od ovih ženskih organizacija.


"Odlučili smo raditi sa Christy, Liya i Toni kao uzornim super modelima jer smatramo da posjeduju duh koji prenose i da će svojim primjerom potaknuti naše kupce u razmišljanju o ljepoti, ne samo vanjskoj nego i unutrašnjoj. Kampanja ima za cilj podizanje svijesti u tome da svi možemo puno bolje, u velikim i malim razmjerama što je od velike važnosti i za Lindex i za naše kupce." kaže Johan Hallin, Direktor Concept & Marketing u Lindex-u.

Lindex koji posjeduje kontinuitet socijalne posvećenosti, će tokom ove kampanje dati podršku WaterAid organizaciji kroz razne aktivnosti u svim prodavnicama i donirati 10 posto od ukupne prodaje tokom shopping evenata.

Super Role Model kampanja će početi u Lindex prodavnicama širom svijeta i online na Lindex.com 18. marta, a u Bosni i Hercegovini od 27. marta.

Water Aid je međunarodna nezavisna organizacija koja radi na transformaciji života kroz poboljšanje pristupa pitkoj vodi, poboljšanu higijenu i sanitarije u najsiromašnijim zajednicama u svijetu. Water Aid radi u 27 zemalja širom svijeta, a Lindex se 2014. pridružio kao partner Water Aid-u.

"Problem vode je veoma važan za Lindex, i to je dio naše dugoročne posvećenosti i održivosti. Dijelom što tekstilna proizvodnja troši velike količine vode koja je preduslov za naše poslovanje, a uglavnom što je pristup čistoj vodi od suštinske važnosti za ljudski život", navode iz ove kompanije.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: