E sad treba kupiti dobar E60 sa kraja proizvodnje ,sa dobrom opremom i prihvatljivom kilometražom za 25000 - 30000 KM i urahatiti se narednih 5/6 godina
Brate, smanji ton, nema potrebe da galamis. Ja sam napisao "prihvatljiva kilometraža", a to je za e60 200k km, jer je poznat po svojoj kvaliteti i izdržljivosti, kako motora, tako i ostalih komponenti. Porediti pretešku Opelčinu sa zastarjelim enterijerom ( prenatrpana tabla) i prednjim pogonom sa broj većim autom, koji je postavio mjerilo za dizajn enerijera sa svojim i-drive sistemom, zadnjim pogonom i raspordeom mase 50:50% je krajnje nekorektno.E60 i Opel Insignija, smiješan si
Petica je za klasu veca, ne govorimo o limu i prevjesima, govorimo o medjuosovinskom rastojanju. Drugo, taj lanac o kojem govoris je prenapuhana prica i sporadicni problemi su bili do kraja 2008 uslijed neadekvatnog odrzavanja, a ja sam napisao 2009/10 uz 3.0 motor.Insignija je uporediva sa tim passatom, ali sa serijom 5 nikako.
Nisam napisao ni 2.0,zato sam ti kasnije napisao 3.0. BMW se o tom sporadicnom problemu (ista stvar je na WV TSI motorima) nije sluzbeno ocitovao, ali je u tri navrata rjesavao i te sporadicne probleme, zadnji put pocetkom 2009.Dakle, mozes biti miran uz adekvatno odrzavanje, druga je stvar kada moroni sipaju neadekvatno ulje u mijenjaju isto na 30k km.Ja ne bih Opela nikako,a i trziste kaze da je takva Insignija sa 50k km jeftinija od E60 sa 2xxk km
Kvalitet BMW vozila je neupitan, zato i mogu lupati cijene kako hoce. Vozi se ti u Opelu, a pusti nas koji hocemo za BMW da platimo 120000 KM, ili za polovan BMW sa 200k km i 50000 KM, jer nam se hoce i moze. To sto si ti kupio Opela za x para sa predjenih 50000 km i mislis da si napravio razumniji izbor od mene koji ce sutra dati x KM za polovan F10 ili e60 sa 200000 km na satu, to je tvoja stvar,ja pored BMW-a Opelcinu nikada ne bih pogledao, sve da leti.
Jarane, ja mislim da se ti samo salis ;)
Ovdje nije rijec o globalizaciji, vec o seriji 5 i Opelcini koju pokusavas da ocijenis kao nesto sto se moze mjeriti sa Peticom. Ne moze bolan, sve da leti, to ce uvijek biti Opelcina, a o tome mi ne sudimo, sudi trziste koji je pravi i jedini objektivni sudija. Sta kaze trziste? Opel zdravo, ma zdravoo
Dzevudine brate, ne možeš porediti višu srednju sa nižom srednjom klasom, ne možeš porediti luksuz BMW-a i prosjek Opela zadnji i prednji pogon. Opel cilja na sasvim drugu klijentelu. Po toj logici, bolji izbor od te Insignije je nov kompakt sa 0 kilometara, ali taj kompakt ne nudi ni blizu što nudi ta Insignija,pa tako ni ta Insignija ne može ponuditi ni blizu kao serija 5. O tome govorim. I ja bih mlađe i malo kilometara, ali cijenu luksuza platiš upravo na godinama i kilometrima.
e60 klasa i sa 200 000 ako je s autobana, nije problem, neuništivi motori 3.0 d, imam dva bmw jedan 145 kw drugi 173 kw i s njim od nov prošle god do sad nov prešao 44000km.