Nekoliko razloga kojom studija nemoze zadovoljiti za gradnju mosta. 1. Stetnost Izduvnih gasovi kao i kishnica vozne povrsine asfalta se nemogo eliminisat kao zagadzenje mora. Niti jedna studija sa tog aspekta zastite okoline nemoze opravdati gradnju mosta. Svi to znamo i bez studija i folova. Budite fair sa pricom i ubjedzivanjem. Ad hoock kalkulacije: Otpadne vode sa mosta iznose 2404mx20m = 48.080m2 povrsina, 100litara kishnice po m2. Orijentaciona kolicina otpadne vode sa asfalta iznosi oko 4.808.000 litara ali samo po jednoj padavini. Mogu se pronaci i tacniji podaci ali za ovu priliku ovaj podatak je dovoljno destruktivan da dovede u pitanje gradnju mosta. 2. Zaobilazak Neuma je posebna katastrofa. Lakse je ukinuti granice jeble vas one tako bolesne, jer one nikom nesluze osim zajebavanju naroda i narodnost. 3. Najvazniji razlog jeste obstrukcija izlaza BiH na otvoreno more. Most je na veliku stetu BiH a sve je drugo lakse i jeftinije od ovog mosta.
A kao, kad idu kroz BiH, auti ne zagađuju, kiša ne pada i ne slijeva se u more? Što se tiče obstrukcije BiH izlaza na more, imate neometan prolaz, ispod mosta. 65 metara je dovoljno da prođe nosač aviona i da mu još ostane lufta....dakle o čemu mi pričamo?
Ma kakav izlaz na otvoreno more, još će nam trebat i mornarica. Imamo nebo a ne možemo ga sami nadzirat, plaćamo hrvatskoj da ga nadzire, što je i logicno, Šta bi mi nadzirali, sve goli lopov do lopova. I sad san o izlazu na otvoreno more, hahaha smijurija ko sutorina
Prikaži sve komentare (229)