Ni sunnija, ni šafija, ni šiija, ni hanefija, ni vehabija, ni ništa do musliman. Za sve zaluđene koji slijepo prate bez da su Uputu pročitali... pored silnih uputa Poslanika još su i same vođe škola naglasile da prvi put "ako se moja fetva kosi sa Kur'anom i sunnetom, uzmite iz Kur'ana i sunneta a moju fetvu bacite od zid". A ovamo, čak i u Bosni imamo ljude koji slijepo prate svoje "učitelje" i bez ikakvog razumijevanja se povode za tim .. Bože vrati ih na pravi put. "Moj ummet će snaći ono što je snašlo Benu-israelćane od prije, stopu po stopu, pa ako se nađe neko međ' kršćanima ili jevrejima da javno spava sa svojom majkom naći će se u našem ummetu ko će učiniti isto to! Benu-israelćani su se podijelili na sedamdeset i dvije skupine dok će se moj ummet podijeliti na sedamdeset i tri skupine. SVE ĆE OTIĆI U VATRU osim jedne. Upitaše: Koja je to skupina, o Allahov Poslaniče? Reče: To je ona skupina ljudi koja bude na onome na čemu sam ja i moji ashabi!" (Tirmizi)
Ne vidim razlog zasto "sije", "vehabije" i "safije", "hanefije" trpas u isti kos kad uopce nisu uporedivi. Razlike izmedju 4 mezheba su vise kozmeticke prirode dok su razlike izmedju sunnija i sija k'o nebo i zemlja. Nisam ja izmislio nego je tako...
Pričam o poistovjećenju sa jednim, a odbacivanjem ostalog slijepo. Mislim da niko od nas "običnih ljudi" koji nismo život proveli to istraživajući ne poznaje dovoljno do u detalje sve 4 škole (ili mezheba) da bi mogao da kaže da li se iti jedan kosi s nečim, ali ono što je sigurno jeste da različito tumače (što je i ostavljeno na tumačenje i slažem se da treba moći tumačiti), međutim odbacivanje da ono drugo 100% nije moguće samo jer on to nije tako protumačio nije samo kozmetika jer se tiče i šerijatskog prava (samim tim i mjera kažnjavanja). Što se tiče vehabizma to sam namjerno stavio jer 90% ljudi, ako ne i više, ne znaju da ovo što danas zovu vehabizmom nema veze sa pravim značenjem riječi vehabija - a ne ovim današnjim. U biti, svaki vid slijepog zaluđivanja nečijim tekstom, pričom, a da sami ne tražimo u Knjizi pokriće za mene je zabluda, a svrstavanje svega u jedan koš nije moja generalizacija, već jednostavno odbijanje da budem samo jedno i odbacujem sve drugo - slijepo.
Prikaži sve komentare (69)