Nemožemo se radovati neuspjehu BiH firmi jer neuspjeh za sobom povlači i gubljenje radnih mjesta. Iako su neki političari u manjem entitetu napravili takvu situaciju da se drugi raduju neuspjehu ovog drugog bez obzira otkud dolazi.
Nije ovo sve neuspjeh, nego dokaz: 1. Da Vlada RS-a bez veze MILIONIMA subfansira aerodrom u Banjoj Luci i Air Srbiju da leti za Beograd 2. Dokaz da narod u i oko Banja luke nema sta da jede, a kamo li da leti negdje. 3. Zasto aerdromi u Sarajevu, Tuzli i Mostaru biljeze ogroman rast putnika? Zato sto: a) narod u prosjeku ima mnogo vise para nego u RS-a b) Sarajevo, Mostar i Tuzla imaju iole razvijenu ekonomiju c) Sem "republickih" institucija, m:tela i EP RS, Banja Luka gotovo da i nema proizvodnje niti usluznih djelatnosti koje generisu veci broj radnih mjesta i dobro placneih radnih mjesta ZAKLJUCAK: Aerodrom Banja Luka je cirkus kao i Aerodrom Trebinje, samo sto je Aerodorm Banja Luka REALAN GUBITAS. Za 3.000.000 KM, koliko Vlada RS-a subvencionira aerodrom u Mahovljanima, mogla je svake godine obnoviti po jednu skolu. Karta Banja Luka - Beograd spada medju najjeftinije u Europi, a pada broj putnika? ZASTO? ZATO STO NAROD NEMA STA DA JEDE, A NE DA IDE AVIONOM U BG.
Prikaži sve komentare (90)