gotova je priča oko grasa. ključni razlog uništavanja grasa su garaže grasa koje se mogu namijeniti u drugu svrhe a tu će mnogi od vlastodržaca naći svoj tal. usput mnoge će radnike potjerati na ulicu što znači i da će više sredstava na budžetu kantona biti za krađu. čudno je da gras ne funkcionira pozitivno, ako privatna tvrtka može naći svoj interes u gradskom prijevozu kako ne može naći kanton. da se htio spasiti gras mogla se napraviti reorganizacija firme i višak radnika (koji su došli nelegalnim putem otpustiti ili zaposliti ih na druga radna mjesta u kantonu) odgovorne za nelegalna zaposlenja strogo kazniti (zatvorom i financijski) međutim cilj kantonalnih vlastodržaca nije bio unaprijediti kanton već sebi zdipiti što više para u džep dok traje mandat. dolaze nam teška vremena.
Konačno se shvatila bit problema. izmisliti nepostojeći dug prema državi i godinama zavlačiti firmu u još 1000 drugih dugova. Nisu radnici potpisivali kredite i kupovali gorivo. Zna se tko u firmama potpisuje a tko šljaka - to se i po plati poznaje (jedni imaju veliku i redovnu a drugi imaju malu koju redovno ne dobivaju).
ZATO DRUZE , POSTOJE SUDSKE TUZBE RADNIKA GRAS-A , PROTIV LOPOVA IZ KANTONA , I TO CE DOCI NA TAPET , SAMO POLAKO. OVO JE DRZAVNO PREDUZECE I OD DRZAVNOG INTERESA, I SAMO JE PITANJE VREMENA KADA CE SE UMIJESATI ,, SIPA,, I ,, TUZILASTVO,, JER JE OVO TJ. GRAS , DRZAVNA IMOVINA TJ. IMOVINA GRADJANA, I OVO JE DRZAVNI KRIMINAL U KOJEM PREDNJACE BUBICA I DRUGI.
Prikaži sve komentare (30)