Za neupućene, slijetanje "na nos" se dešavalo i Lufthansi, i Austrian Airlinesu... to je svake godine desi tu i tamo jer stajni trap otkaže uslijed temperaturnih oscijalacija i sl, ali je zato važno imati kvalitetne pilote koji mogu ovako sjajno sletjeti - tu sde razlikuju kvalitetne i loše kompanije jer loše imaju i loše pilote koji bi ovakav avion srušili ili totalnpo zapalili pri slijetanju. Ovo je prvi incident s Croatia Airlinesom u 25 godina postojanja, i dobro je da skrene pozornost da se sigurnosti mora davati još više prostora u radu, te da pilote treba adekvatno honorirati i omogućiti im i odmor i stalne treninge za ovakve situacije. Da Croatia Airlines nije najsigurnili avioprijevoznik iz bivše YU, ne bi Luftkansa s njima potpisala partnerski ugovor, a imaju i najmlađu flotu među europskim kompanijama jer nijetan avion Croatia Airlinesa nema više od 10 godina starosti! I to puno govori. Bombardiere avione treba dodatno testirati jer su i u Skandinavji nedavno imali incident
e bas ti hvala na ovako opsirnom i iscrpnom izvjestaju
Prikaži sve komentare (75)