Znaci sjeverni granicni prijelaz na koridoru 5C nece postojati za proizvode biljnog i zivotinjskog porijekla, sto znaci, onaj koji izvozi/uvozi tu robu (koja je barem 90% svog izvoza/uvoza robe u BiH sto se tice prehrambenog sektora) recimo u/iz Sarajeva, ce morati poslati kamion preko Dodikovog nerentabilnog autoputa u izgradnji, dok ce sjever 5C biti prazan ili iskljucivo za putnicka vozila?
Bravo SDP, jos jedna izdaja!!!!! I prije nego su trecinu 5C-a izgradili, blokirali su ga na sjeveru?
Za one koji ne znaju, u BiH ka HR ce postojati iskljucivo dva granicna prijelaza za biljnu i zivotinjsku robu, sto je maltene velika vecine sve prehrambene robe, sto znaci kad se na sjeveru izgradi koridor 5C, onda granicni prijelaz sa Hrvatskom na koridoru 5C nece biti granicni prijelaz za robu biljnog i zivotinjskog porijekla, sto znaci da ce sva roba morati ici na Bos. Gradisku, skrecuci promet sa koridora 5C na Dodikovu promasenu autocestu od Doboja ka Bluci i dalje prema Bos. Gradisci.
Isto tako ce morati raditi i oni koji prevoze tu robu recimo iz Cazina koji je nekoliko kilometara od Hrvatske na zapadu.
To su rezultati izdaje SDP-a.
Primjer 1:
Firma iz Cazina, recimo Agrokomerc (koji je par kilometara od HR granice na zapadu BiH, proda recimo zivu perad firmi iz Karlovca u Hrvatskoj. U Cazinu zapakuju robu na kamion i kamion nece ici na zapad ka Hrvatskoj i Karlovcu, nego na istok ka Prijedoru, Bluci i Bosanskoj Gradisci, gdje ce postojati jedini sjeverni granicni prijelaz za biljnu i zivotinjsku robu, pa onda ka Zagrebu, pa ka 40 kilometara udaljenom od Zagreba Karlovcu. Sve u svemu ekstra jedno 150-200 kilometara.
Primjer 2: Firma iz Sarajeva zeli uvesti iz Osijeka zito (npr). Osjecani pripreme kamion, kamion se spusti do "Bratstva i Jedinstva", prodje pored Svilaja (sjeverni granicni prijelaz koridora 5C), nastavi dalje ka Zagrebu, skroz do Okucana, sto je nekih 100-150 kilometara, onda ide juzno ka Bos. Gradisci, tu udje u BiH, pa ide dalje juzno skoro do Bluke, pa onda kod same Bluke u Klasnicama, skrece na Dodikovo autoput ka Doboju i ide istocno do Doboja, tu se ukljucuje na 5C koridor, ka Sarajevu.
To je rezultat izdaje SDP-a. Totalno su s*** sjever koridora 5C i prije nego se mislio poceti graditi. Da ne govorim o ekstra transportnim troskovima, da ne govorim o koliko ce FBIH firme izgubiti i ne samo one, nego i genocidne firme iz Istocne Bosne i istocne Hercegovine.