Znaci sjeverni granicni prijelaz na koridoru 5C nece postojati za proizvode biljnog i zivotinjskog porijekla, sto znaci, onaj koji izvozi/uvozi tu robu (koja je barem 90% svog izvoza/uvoza robe u BiH sto se tice prehrambenog sektora) recimo u/iz Sarajeva, ce morati poslati kamion preko Dodikovog nerentabilnog autoputa u izgradnji, dok ce sjever 5C biti prazan ili iskljucivo za putnicka vozila? Bravo SDP, jos jedna izdaja!!!!! I prije nego su trecinu 5C-a izgradili, blokirali su ga na sjeveru?
Za one koji ne znaju, u BiH ka HR ce postojati iskljucivo dva granicna prijelaza za biljnu i zivotinjsku robu, sto je maltene velika vecine sve prehrambene robe, sto znaci kad se na sjeveru izgradi koridor 5C, onda granicni prijelaz sa Hrvatskom na koridoru 5C nece biti granicni prijelaz za robu biljnog i zivotinjskog porijekla, sto znaci da ce sva roba morati ici na Bos. Gradisku, skrecuci promet sa koridora 5C na Dodikovu promasenu autocestu od Doboja ka Bluci i dalje prema Bos. Gradisci. Isto tako ce morati raditi i oni koji prevoze tu robu recimo iz Cazina koji je nekoliko kilometara od Hrvatske na zapadu. To su rezultati izdaje SDP-a.
Naravno steta za FBIH ce biti desetine miliona eura, naravno godisnje.
Prikaži sve komentare (30)