Prevezeno je 520.000 putnika, dok ostvareni prihod iznosi 136 miliona KM, što je 16, 5 posto više nego lani.
Govoreći o poslovnim rezultatima i razvojnim projektima ŽFBiH, Džumhur je podsjetio da je ove godine završen veliki projekt isporuke 356 novih i modernizacije 411 teretnih vagona koji je realizovan putem koncesionog kreditnog sporazuma FBiH i Republike Portugal, vrijednog 32 miliona eura.
I ove godine nastavlja se projekt Talgo vozova, a prve kompozicije trebale bi biti uvedene u saobraćaj 2010. godine. Nabavkom Talgo vozova uspostavit će se savremeni putnički servis i obnoviti međunarodni željeznički putnički saobraćaj. Također, očekuje se i niskopodni elektromotorni voz koji krajem maja iduće godine treba povezati sve veće centre u BiH.
Željeznički sektor u BiH u narednoj godini imat će značajne investicije u infrastrukturu za šta su osigurana sredstva i završavaju se tenderi. Džumhur je dodao da će 2009. biti teška za željezničare i da se ne očekuje porast prijevoza, s obzirom na to da privreda smanjuje proizvodnju.
Održana je i prezentacija idejnih arhitektonskih rješenja rekonstrukcije i modernizacije željezničkih putničkih stanica Sarajevo, Mostar i Zenica, a rješenja je izradio Arhitektonski fakultet u Sarajevu. Radi se o stanicama koje se nalaze u najvećim gradovima Federacije BiH i koje će svojim arhitektonskim rješenjima i sadržajima biti rekonstruirane i modernizovane po uzoru na stanice većih evropskih gradova.
Čestitke željezničarima na ostvarenim poslovnim rezultatima uputio je i premijer Federacije BiH Nedžad Branković koji je pozdravio saradnju ŽFBiH i mladih ljudi s Arhitektonskog fakulteta koji su na ovaj način dobili šansu da prezentiraju svoje vizije modernog uređenja ambijenta.
Danas je predstavljena i knjiga „Logistika i eksploatacija željezničkih teretnih vučnih vozila", autora Hamdije Šaljića i Velibora Peulića.
Cilj knjige je da edukacijom doprinese stvaranju novog profila stručnjaka logistike- osposobljenog da projektuje i upravlja logističkim sistemima i procesima. Osnovni zadatak međunarodnog špeditera je da svog nalogodavca oslobodi cjelokupne brige oko otpreme robe i svih poslova s tim u vezi.