Komentari (9)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bogte mazo ... gledaj im predugovora sa ovom kineskom firmom. CITAVE 4 STRANICE!! http://www.autoputevirs.com/upload/dokumenti/23_8_2011_36_informacija%20za%20banja%20luka%20doboj%20zadnja%20verzija.pdf Damije znati koliko li su advokati kasirali da razrade ovako komplexanu pravno-ekonomsku zamisao. Mora da su se slomili pisajuci ovo smece. Hahahaha E svaka vam cast!!
@@user113 ... Ako je sve tako kao sto kazes, a najvjerovatnije d ajeste, onda OVO ISPADE JOS JEDNA PATKA milorada dodika od koje nema nista kao ni od obecanog aerodroma u trebinju, hidrocentrala po vrbasu ili sta ti ja znam st alola vec obecava svojim podanicima u manjem entitetu. Pa koji k.... onda ovo Sarajevo-x uopste prenosi ako je toliko ocigledno da se radi o obicnoj lazi?? @IV ... tebi majmune samo da kazem da NIJE BOLAN BOSNA U RS .... VEC JE RS U BOSNI .... MAJMUNE GLUPI. Kad si ti zadnji put bio u skoli?
@IV- u jednoj rečenici Bosna ti u RS počinje odmah sa lijeve strane krive Drine pa sve do Krajine na zapadu i granice iste sa RH minus teritorij Hercegovine.
Interesantna stvar ukoliko se radi o EBRD-u da uopšte pregovara sa entitetom, obzirm da za dobijanje kreditnih sredstava EBRD-a postoje dva uslova da bi se uopšte razgovaralo a to su: razgovori se vode sa državama bez obzira na lokalni karakter prijekta, drugo, ona finansira prijekte od internacionalnog značaja što u infrastrukturi znači međunarodne infrastrukturne koridore što ova dionica puta nije. Podsjetimo se, ova banka ima odvojena sredstva za koridor Vc, 10 i td.. Uslov za dobijanje ovakvih kredita za lokalne projekte je nivo kreditne zadužensoti gdje je entitet RS u nepovoljnijem položaju u odnosu na Federaciju BiH i na kraju države su garanti vraćanja kredita, što upućuje na obavezu pribavljanja garancija države BiH. Ta činjenica obavezuje entitet da prethodno pribavi državne garancije a onda to postaje stvar Vijeća ministara. Pa i kineska kompanija je odustala od tog projekta jer je utvrdila da vlada entiteta nema bonitet za vraćanje sredstvava zbog prezaduženosti.
@User113: Gdje je, konkretno, Bosna (osim rijeke i hotela u Banja Luci) u Republici Srpskoj?
Hmmm. Zanimljivo je ovo sto pisete. @OZNA ta cinjenica da im je penzioni bankrot i da po jednom zaposlenom imaju vise od jednog penzionera je zaista tako. I emir je u pravu da ce pokusati maznuti ne samo 100, nego svih 150 miliona i ono paar centi ako budu mogli. Medjutim stoji nesto drugo toga a to je da EBRD ne daje sredstva naslijepo. Kredit se odobri za stvar X (u ovom slucaju autoput). Dobijes prvu transu, recimo 10mil, pa kad doneses rezultate onda druga transa i sve tako. Mislim da su postojeci mehanizmi evropske unije po ovim pitanjima vrlo efikasni. Jedino gdje mozes da zeznes je da ubacis svoje firme i tako zaradis lovu, ali to je to. Rezultat kao takav je bitan, a to je u ovom slucaju autoput.
Ja mislim da ce ovaj kredit biti usmjeren u zdravstvo,penzije,popunjavanje budzeta itd. OZNA sve doza ;)
od ovih 150 ukrast ce 100 i onda ce biti za koju godinu daj ponovo popravljaj put za 10 miliona od kojih ce se opet ukrast 5 i tako dalje do ćimića najle
Bravo ... samo naprijed momci. Ja sam sretan za svaki kilometar autoputa koji se izgradi u Bosni. 150 Miliona je nista ako se uzme duzina ovog poteza.