Qantas je tako prekinuo tradiciju nazivanja Boeinga 737 po gradovima i mjestima, te su ga prozvali Mr. Strong, po čovjeku koji je kao izvršni direktor kompaniju vodio od 1993. do 2001. godine i nadgledao spajanje Qantasa sa Australian Airlinesom te naknadnu privatizaciju. Od 2006. godine pa sve do smrti 2013. bio je na poziciji direktora. Umro je u 68. godini.
Istaknuto je da je James Strong bio važan dio historije aviokompanije, te jednako strastven kad je u pitanju njena budućnost.
Dodao je da novi avion predstavlja prošlost, ali i budućnost kompanije za koju vjeruje da je izuzetno svijetla. Prema njegovim riječima, avion će Australce podsjećati na sedamdesete i osamdesete godine, kada se Qantas istinski uzdigao na globalni nivo.
"Bila je to nova era u kojoj su duga putovanja postala realna težnja za obične Australce. Milioni njih su tih godina prvi put letjeli u inozemstvo avionom Qantasa koji je imao ovaj kultni dizajn", istakao je Evans.
On očekuje da novi avion leti u sve dijelove Australije te ne sumnja da će kod starih generacija izazvati nostalgiju, a kod mladih želju da istraže priče o historiji Qantasa.