Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
naslov glasi "Riješena eksproprijacija zemljišta oko petlje Šićki Brod" u tekstu dragi autori nigdje niste spomenuli nikakvu petlju a kamo li Šićki brod, to je petlja na izlazu iu Tuzle prema Husinu i nalazi se 50-tak kilometara od dionice koja vam se nalazi na slici i o kojoj pisete a to je prevoj Karaula. Naslov i tekst nikakve veze JESTE LI MAKAR JEDNOM PROČITALI ŠTA STE NAPISALI
Sta je sa autocestovnom vezom Tuzle? Da cujemo SDP jurisnike sta imaju reci o tome? Sramota da Bihac i Tuzla su izolirani infrastrukturno totalno i autocestovno i prugom elektrificiranom.
Vrijeme ce pokazati da je odluka da koridor Vc ide preko Doboja najveca infrastrukturalna pogreska u zadnjih 20 godina. Time je Tuzla dovedena u polozaj da je slijepo crijevo, a industrijski bazen Tuzle je doveden u corsokak, jer otvorenost ljudi i roba je dovedena na minimum. Osim toga interes RS za koridor Vc je izuzetno slab, tako da ce se taj dio graditi tek kada se izgrade AP BL-Doboj, BL-Kupres, Bijeljina-Brcko, dakle za nekih 20 godina. I naravno, sta je za Tuzla Cargo centrom? Madjari nude model javnoprivatnoga partnerstva, ali niko ne odgovara
Nisi dobro upoznat. Federacija ce graditi AC: Svilaj-Bijaca (Vc), Orasje-Tuzla-Zepce. Vitez- Novi Travnik ce biti brza cesta, dok o pravcima prema Gorazdu ili Bihacu nema nista (pogledaj sluzbenu dokumentaciju, a ne mahalske price). RS ce graditi AC od Banja Luke do Livna (preko Kupresa), to je u interesu i HR, jer dobija se brza veza od Zagreba do Splita, A1 u Hrvatskoj je ionako neisplativa i ide pod koncesiju. Osim toga ja mislim da Tuzlu mnogo ne tangira veza prema SA, jer ionako je ta regija je prirodno okrenuta prema Slavoniji, Banatu, Sremu i dalje prema srednjoj Evropi, nego prema brdima i planinama srednje Bosne
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
E OVA VIJEST JE JOŠ JEDNA LAŽ MINISTRA BIJEDIĆA!NIJE ISTINA DA SU RIJEŠENI PROBLEMI SA VLASNICIMA ZEMLJIŠTA GDJE TREBA DA PROĐE DIO PETLJE:TO JE NA SUDU:;A SUD JOŠ NIJE DONIO NIKAKVU ODLUKU.Ovo nije prvi puta da se javnost na ovaj naćin obmanjuje.NA kraju pitajte vlasnike parcela?
Šta reći?! Željeznico R.I.P. :'(
Karaula se starim putem pređe za manje od pola sata a kada se napravi nova dionica skratiće se vrijeme putovanja za pola sata, ćudno.
Ja je pređem za 12. minuta
Nas najveci prioritet je trebao biti i stvaranje jake cestovne komunikacije izmedju Sarajeva i Podrinja odnosno izmedju Tuzle i Podrinja. Bosna se brani na Drini. Naravno domacim izdajnicama tzv politicarima (a zna se o kome je rijec) to nije odgovaralo. Malo off topic ali...
U naslovu Šićki, nešto malo u lead-u i onda skroz druga slika i priča o Kladnju i Olovu i Karauli, koji nemaju veze sa eksproprijacijom zemiljšta na Šićkom. Članak je rebus, nešto očigledno treba pronaći tu.
valjda im je slika iz arhiva, jer ovo nema nikakve veze ni sa naseljem Šićki Brod a ni sa zemljištem oko petlje...
Samo ljubomorne duse mogu da omalovazavaju, a Bjedic je covjek koji profeisonalno obavlja svoj posao, nema tu daljnje rasprave.
Komentari SDP plaćenika in 3, 2, 1...