Komentari (73)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
10 miliona da revizori saniraju zubalo
Pogledajmo metropole poput Zagreba i Beograda i njihove tramvaje i općenito javni prevoz. Onda jednostavno pogledajmo Sarajevo i njegov javni prevoz i postavimo pitanje sarajevske "metropole".
ne mozes porediti kod nas je zahvaljujuci aliji doslo milion seljaka foca,srebrenica,rogatica,visegrad,zepa,gorazde,kakanj sere mi se od seljaka
Koliko seratora sa jos usranijim komentarima na jednom mjestu,pa seronje jedne gdje ima na svijetu da je neka javna firma koja se bavi ovom djelatnoscu rentabilna i gdje ima da je privatizovana sem u tim vasim konjskim glavama koje je kojekakvim sranjima napunio Bubica i njemu slicni....
Kupit će "nove" tramvaje/trolejbuse i doci ce sarajevski papak i počet će švarat po njemu......
Dug najgori drug
"Konaković: Spremni smo da se GRAS zaduži i 50 miliona KM, ako je to ekonomski opravdano" Pa nek' opet narucuju mjenjace za tramvaje !!!!!!!!!!!!!
Spremni ste vi da se zaduzite i 50 miliardi ali jeli narod spreman to da vraca , neceh ih ti vracati Konju nego NAROD mamcu vam ebem vise .....
Ne moze biti ekonomski opravdano kad imaš u GRAS-u višak od par stotina ljudi ,dokaz za to su mehaničari,tehničari,čistačice i ostali radnici GRAS-a koji ovih dana stoje na svakoj tramvajskoj stanici i trenutno im je dodijeljen zadatak ,,revizora,,.To je kaca bez dna .Stavi samo računicu za plate i doprinose na mjesečnom nivou i sve će ti se reći.
Ekonomski je opravdano da se GRAS stavi na aukciju i da se podmire dugovi od prodaje (privatizacije). Tuzilastvo i sud da utvrde kako su nastali toliki gubici ( pisalo se o tome nadugo i nasiroko), a Vlada da osigura prekvalifikaciju radnika GRAS-a i eventualno zaposlenje u prvatnom sektoru od naplacenih sudskih presuda protiv onih koji su doveli GRAS u ovo stanje. Naravno, to se nece nikad desiti jer su ti bivsi direktori veliki jarani sa vladajucim strukturama, koje su to i dozvolile.
u svakom slucaju bolje nego pustiti centrotrans da unistava saobracaj
Kako zaduženje može biti ikako ekonomski opravdano? Kako?
Cuj kako? A koja to firma moze siriti kapacitete bez kredita? Primjer: - GRAS obnovi tramvaje / kupi nove (kreditom) - GRAS ZATVORI sva moguca tramvajska stajalista (kredit) - korisnici zadovoljni, a naplat uredna (samim tim izravno vracanje rate kredita) - KREDIT OPRAVDAN
Ako ne uspije poduuhvat sa 50 miliona kredita, (A NEĆE) već sada odredite ko će zbog neprofesionalne procjene ili bog zna zbog čega odgovarati odnosno otići u zatvor. Sve dok se stvari u Federaciji ne budu rješavale na ovaj način, odnosno da onak ko odredi odnos no odobri ovoliko silno zaduženje a da za to NEMA ODGOVORNOG LICA KOJE ĆE SUTRA BITI KAŽNJENO, ovakve stvari će građani Sarajevasmatraati KRAĐOM..
Eksperti za uzeti kredit.
kojih konkretno 15 voznih jedinica? autobusi, trole ili tramvaji?
'...ako je to ekonomski opravdano.' - cita,j ako se bude moglo sta i u dzep smotat!
kad ces se vratiti u Rogaticu
Evo novih Talgo tramvaja.