Komentari (64)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bravo za komsije samo da ne dozvole da lokalni mafijasi preuzmu (citaj vlast )
Nista pozitivno u ovome, moze samo propasti bez brace muslimana
E ovo su vam "strana ulaganja" u Srbiji. Dok ih vlada Srbije finansira, oni su tu, cim vlada Srbije zatvori pipu, oni odlaze.
Od kompanije u raspadu, postade jaka kompanija. Dobar potez države je bio u startu, a tek sada kada je na zdravim nogama.
samo proguglat koliko država daje sredstava do sada pola milijarde eura i svake godine gubitak od 20M ako je to zdravo uzmite vaš sendvić i viči Aco srbine.
PROPAST U NAJAVI
Srbija je vlasnik aviona 100% dok je aerodrom u deobi vlasništva sa Francuzima u odnosu 51:49.Da je ovo istina to se može videti:novi izgrađeni terminal,parking prostori,nova poletno sletna pista itd.Aerodrom ima sve potrebne uslove i dozvole za poletanje i sletanje aviona po svim uslovima.Poslovanje im je u dobitku jer imaju povećan broj putnika a plan da se prebaci taj broj prebaci.
a da date nekim amerima koncesiju na tu aviokompaniju?
Ako je propao JAT (ili kako se već zvao na kraju), što garantira da će i ova firma opstati? Više destinacija? Više aviona? Pa Vučić će tu posaditi svoje kadrove (vjerojavatno već je), a rupe u prihodima će pokrivati narod. Čak je i slovenski Adria Airways propao, a imali su zavidno trajanje s obzirom na veličinu (1961.-2019).
zaista obraduje jedna ovakva vijest. ovaj primjer trebaju slijediti i ostale jugo republike i na kraju svoje kompanije udružiti u JAT.
Koje li sreće, srpska državna firma. 😀😀😀😀😃
Tek će vam sada biti dobro 😀😀😀😀
Problem je kad u drzavne Firme uhljebi iz stranak na celu budu..
Hajd,hoce li kad drzavna Fly Bosnia,da imaju strucnjaci a ne sebicne kabadahije?10 Aurbus 319/320 i mirna bosna..!
Kada neka firma ostene drzavna, a drzava zivi od pozajmica, racunaj na losu buducnost te firme. Arapi nikada nebi prodali nesto sto im donosi novac.
I brzo ce te u stecaj,garantiram.
Najveća avio kompanija u regiji?To neče drugo trajati kada se pojavi Bingo Airways , FlyBingo ili kako ce se već zvati.
kakav ba fly bingo, o cemu ti pricas.
"Zaključen je sporazum da Srbija od Etihad Airwaysa preuzme preostalih 16,42%" Mora ovako, tekst jeste kratak ali ne vredi. Pre tipa 3 godine preuzeta kontrola, za ekspanziju zaslužan Jirži Malek, profi, sva sreća nije sa ovih prostora, kao neko za opoziciju ovog treba ostaviti, nešto je i dobro naparavljeno.
Pocelo je, idu izbori, bori se picousti ne bi li fotelju sacuvao dat ce Bog da ga maknu, nije ni opozicija nesto ali sto rece neku vecer Kesic birajte manje zlo ako nista, pa korak po korak.
UĐEŠ NA GOOGLE I SVE BRATE MOJ PIŠE. KOMPANIJA POSTOJI SAMO KAO IME I ADMINISTRACIJA BEZ SVOJIH AVIONA. AERODROM JE POD KONCESIJOM FRANCUZIMA NA 30 GD PA NI TO NIJE NJIHOVA BAZA. AIR SRBIJA JE FIRMA DUH JER I NE POSTOJI. 🇧🇦❤️🇵🇸 EDI
Evo ja uš’o u gugl i piše da im je flota 26 aviona od toga 4 leased a naručili još 12. Mož’bit da ti je Googl iz 2010
Er Srbija ima 8kom A319, 2kom A320 1kom A330 u svom vlasništvu i 9kom na lizing. Aerodrom je pod koncesijom na 25 god. Pri tom je 5 već prošlo.