biznis
0

Podrška domaćim kompanijama i proizvodima

Sarajevo-x.com
Istraživanja pokazuju da je većina građana Bosne i Hercegovine svjesna važnosti kupovine domaćih proizvoda, ali ih se na to dovoljno ne podsjeća reklamnim porukama, pogotovo u usporedbi sa uvoznim proizvodima.

Zato nova kampanja ''Violete'' pod nazivom „Ponosna na mamu“, koju je kreirala i koju vodi agencija McCann Erickson Sarajevo nije samo poziv da se kupuju Violetini proizvodi, nego nosi i širu i značajniju društvenu poruku da se kupovinom domaćih proizvoda u ovim ekonomski nesigurnim vremenima štite radna mjesta, penzije i socijalni status najugroženijih. Na ovaj način se ne poziva na protekcionizam, jer se kvalitetni BH proizvodi trebaju naći i na izvoznim tržistima, ali se ne može ni zaobići činjenica da je kupovina domaćih kvalitetnih proizvoda, od firmi koje ispunjavaju sve svoje obaveze prema zaposlenima i prema državi, u ovakvim uslovima vrlo racionalna odluka.

„Ako analiziramo događanja u svjetskoj ekonomiji u posljednjih deset godina evidentno je da je ključni termin „održivi razvoj“. Do njega ne može doći ako sve ekonomije nemaju barem donekle oslonac na vlastitu privredu i poduzetnike.“, izjavio je Zoran Ivančić, generalni direktor agencije.

Nakon kreiranja branda „Emina“ za domaće proizvode Udruženja žena iz Ustikoline i novog projekta za Violetu, agencija McCann Erickson Sarajevo uskoro planira još jednom manjem proizvođaču hrane iz Bosne i Hercegovine pomoći da postane prepoznatljiv i dobije svoje mjesto na tržištu. Korištenje iskustava i metoda iz lanca koji posluje u skoro svim zemljama svijeta za pomoć domaćoj privredi, ova agencija je prihvatila kao svoju misiju.