biznis
21

Počeo drugi Sarajevo Marketing Summit

Klix.ba
Nova era marketinga zahtijeva nove vještine. Danas, u organizaciji InAcademy i Finance Academy na drugom Sarajevo Marketing Summitu na kojem prisustvuje više od 450 učesnika centralna tema je novi marketing.

Cilj Summita je da se ukaže na važnost inovacija, trendova i novog marketinga u današnjem digitalnom svijetu, rekla je direktorica In Academy Samira Muratović. Ona je istakla važnost ove konferencije koja se organizuje već drugi put u Sarajevu, a dokaz uspjeha je i prepuna sala Kongresnog Cetra Terme Ilidža. Sada smo mnogo jači jer je broj prisutnih dokaz da smo uspjeli, izjavila je, i otvorila današnju konferenciju.

Gospođa Tatjana Pogačnik, koja dolazi ispred Finance Academy istakla je da se ekonomija danas suočava sa brojim izazovima te da nam tehnologija pomaže da se izborimo s njima. Vrijedi nam uhvatiti budućnost kako ona ne bi uhvatila nas, izjavila je.

Pažnju moramo usmjeriti na kupca, a ako želimo vidjeti budućnost moramo znati kako će se kupac ponašati.

O DNA potrošača u 2020. i kako će se to odraziti na marketare, govorio je Nicol Kfuri, konsultant, profesor i direktor Kfuri Consulting-Training-Networking. Gospodin Kfuri na ovogodišnjoj konferenciji predstavlja trendove koji su obilježili cijeli svijet i koje današnji učesnici mogu iskoristiti kako bi poboljšali poslovanje. Svaki proizvod ima mogućnost da od standardnog postane premium, rekao je gospodin Kfuri.