Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Poštovanje,svim uposlenim... Srećno i uspješno poslovanje Vam želim.... Ljubazno molim info...za putovanje vašom avio komp.Sarajevo -Istambul -Delhi povratna karta u periodu od odl.15 -og 03.13 povratak.do 13.04.13 Hvala Pozdrav Biljana Vuković
sve je extra ali ovo je malo neozbiljno niti imate agenciju niti broj tel efona na koji bi mogli naruciti karte za istanbul.a imam i jedan prijedlog ja imam idealan poslovni prostor za agenciju pa ako ste zainteresovani mozemo kontaktirati.na moj telefon 061345478
da li postoji direktni transver od sabihe aerodroma do evropskog dijela.da li su u ovoj cijeni uključene i aerodromske takse?
Nisu oni tu da ocuvaju domacu kompaniju nego da rastjeraju one koje su uporne da lete prema Sarajevu.Njegova i zelja njegovih poslodavaca jeste da unisti aerodrom Sarajevo, a gradjani nase zemlje,ako vec moraju da lete iz Splita,Pule,Rijeke,Zagreba...Evo i primjera: Cijena karte na bhairlines.ba za let za Cirih kosta 45 eura,medjutim konacna cijena je 416 KM,tj.sve preko 90 KM je taksa,odnosno ca.325 KM,ili preko 75% cijene karte ide za takse.
Ovo su cijene sa uključenim taksama. Pogledaj web site Pegasusa.
Gospodin je lijepo objasnio da se politika visokih taksi provodi u cilju ocuvanja domace avio kompanije:) Eh sad da li je bitna kompanija s dva aviona ili stotine hiljada bh gradjana koji ostaju uskraceni za blagodeti low cost kompanija to je druga prica.
Lijep haber,korisno je imati ovakve kompanije koje ce letjeti prema Sarajevu. Medjutim, Ivan Velican i Darjan Velican ce na kraju unistiti sarajevski aerodrom svojim bahatim,bezobraznim i nimalo ekonomskim potezima. Jucer na aerodromu zaticem magazin (masni papir, kolor, na 67 stranica) sarajevskog aerodroma stampan u 10.000 (slovima: deset hiljada) primjeraka, u Sirokom brijegu.Na prvoj stranici ivan velican velica svoje poteze u vidu reorganizacije parkinga,povecanje kapaciteta birtija,otvaranje granapa u vidu duty free shopa( u kojem je steka cigara 28,5 eura,dok je u drugim metropolama oko 20-25 eura.Skoro da niko ne zalazi u "granap").Na kraju magazina je sustina,tj. red letenja u kojem se vidi da na sarajaevski aerodrom djnevno slijece oko 10-tak aviona.Zalost,jad i sramota.Zasto nema vise letova? Jednostavno,jer imamo aerodromske takse vece nego u Dubaiju, koje tjeraju kompanije sto dalje od Sarajeva. Bojim se da ce i Pegasus nakon par mjeseci obustaviti svoje letove.
Hejt za cijene avio karata koje ne uključuju takse i sve ostalo što se treba platiti. Cijena karte nije 49 EUR već vjerovatno 249 EUR. Mene kao kupca ne zanima koliko ja plaćam avio kompaniji već koja je ukupna cijena.