Čak 80 % ukupnih investicija, dakle 5,9 milijardi eura, koncern će do 2012. godine investirati u razvoj novih proizvoda, daljnje optimiranje konvencionalnih pogonskih agregata, kao i u koncepte elektro i hibridnih modela. Marka s četiri prstena će, osim toga, do 2015. proširiti paletu svojih modela, sa trenutnih 34 na 42 modela.
Axel Strotbek, član Uprave za finansije i organizaciju AUDI AG-a o tome kaže: "Planiranim investicijama u nove proizvode i koncepte mobilnosti, kao što je elektro-pogon, stvaramo dobar osnov za budući rast našeg koncerna."
U narednim godinama Audi će intenzivirati i modelsku inicijativu: tako će se u 2010. pojaviti na tržištu, između ostalih, modeli A1, A7, A8 i R8 Spyder. Krajem 2010. Audi će predstaviti hibridnu verziju svog modela Q5, koji će početkom 2011. stići na tržište kao prvi Audijev SUV na hibridni pogon.
"Bit ćemo u poziciji finansirati sva naša planirana ulaganja iz našeg operativnog priliva novca", naglašava Strotbek.
I na lokacijama u Njemačkoj provodi se buduća politika. Od 2009. do 2012. bit će uloženo cca 3,8 milijardi u fabrike u Ingolstadtu i Neckarsulmu.
"To je iskazivanje jasne predanosti našim fabrikama u Njemačkoj. Audi se na taj način vizionarski suočava s velikim promjenama u svijetu automobilske tehnike. Entuzijazam i kvalifikovanost naših zaposlenika u domaćim fabrikama naša je najveća snaga u kreiranju ovih promjena", navodi Peter Mosch, predsjednik Audijevog Vijeća zaposlenika.
U ingolstadtsku fabriku bit će uloženo tačno 2,5 milijarde eura, dok će investicija u fabriku Neckarsulm iznositi 1,3 milijarde eura. U fabrici Ingolstadt bit će otvoren novi centar za mjenjače i emisije, dok su ostali prioriteti ovog ulaganja alati za presovanje predviđeni za novi A1, kao i proizvodne strukture za modele A3 i A4. Fokus ulaganja u fabriku u Neckarsulmu predstavljaju modeli A6, A7 i A8 kao i novo postrojenje za funkcijski test motora.