Marchionne je kazao da Fiat gubi novac na svakom automobilu izrađenom u fabrici Termini Imereze u Siciliji jer su troškovi pogona izuzuzetno visoki zbog nedostatka infrastrukture u tom regionu, prenijele su agencije.
Istakao je da Fiat, u pregovorima s vladom i sindikatima, nastoji pronaći drugo riješenje za sporni pogon u kome bi proizvodnja automobila trebala biti okončana krajem 2011.
Marchionne je prvi put govorio o nužnosti zatvaranja sicilijanskog pogona u junu, upozoravajući da je to jedini način za smanjenje troškova grupacije, ali je naišao na žestok otpor zaposlenih.
Hiljade Fiatovih radnika i u srijedu je protestovalo na jugu Italije zbog odluke uprave kompanije da zatvori kapije. Govor Marchionnea pred učesnicima Svjetskog kongresa automobilske industrije u Detroitu juče je u nekoliko navrata prekidan glasnim protestima zbog njegovog insistiranja da se zatvori fabrika na Siciliji kao i zbog prakse otpuštanja radnika u Fiatu i Chrysleru, na čijem se čelu nalazi.