Prema riječima Admire Isaković, prokuristice u dm-u, kampanja "Ja čuvam okolinu“ u prvih 15 dana provođenja postigla je očekivane rezultate te je dm na putu ostvarenja ciljeva kampanje.
"Dosada smo u našim prodavnicama širom BiH sakupili više od 55.000 komada plastičnih vrećica te podijelili oko 4.000 kom pamučnih cekera za kupovinu Nadamo se da ćemo do završetka kampanje uspjeti u našem cilju da potaknemo što veći broj naših sugrađana da izaberu trajna rješenja umjesto jednokratnih i time doprinesu zdravijoj budućnosti svih nas", izjavila je Isaković.
Kako saznajemo od prodavačica u dm prodavnici u sarajevskom naselju Čengić Vila kupci izuzetno dobro reaguju na kampanju i rado biraju jedan ili oba mehanizma podrške. Kampanja "Ja čuvam okolinu“ traje do 15. avgusta 2011. te kupci i dalje mogu aktivno podržati kampanju.
"Kupci koji do 15. avgusta u kupovinu ponesu ceker ili korištenu vrećicu i na kasi bilo koje dm prodavnice kažu "ne" plastičnim dm vrećicama mogu preuzeti pet gratis bodova Svijeta prednosti po kupovini bez obzira na visinu kupovine. S druge strane kupci mogu donijeti najmanje 15 bilo kojih korištenih plastičnih vrećica i obaviti kupovinu od 20 KM ili više te na kasi naših prodavnica preuzeti pamučni ceker i knjižicu s popustima do 50 posto na proizvode naših dobavljača", objasnila je Isaković.
Sve plastične vrećice , sakupljene tokom kampanje „Ja čuvam okolinu“ dm će po završetku kampanje ekološki zbrinuti.