biznis
0

Deutsche Telekom prodaje portale za nekretnine i automobile

FENA
Deutsche Telekom počeo je razgovore s kupcima i savjetnicima o prodaji najvećeg njemačkog internetskog portala za prodaju vozila i nekretnina Scout24 za koji bi mogao dobiti oko 1,5 milijardi eura.

Njemački telekomunikacijski div provodi internu reviziju u tom dijelu poslovanja i još nije donio definitivnu odluku o njegovoj budućnosti, piše Financial Times (FT).

U sklopu revizije Deutsche Telekom (DT) je odlučio neformalno utvrditi kakav je interes za to poslovanje odnosno za njegove pojedine dijelove, kao što su portal za nekretnine i ogranak za prodaju vozila, koje se smatra najvrednijom imovinom.

ImmobilienScout24 najveći je njemački portal za trgovinu nekretninama s više od sedam miliona posjetitelja, dok je AutoScout24, europski portal za automobile, aktivan u 18 zemalja a u Njemačkoj ima 13 miliona korisnika.

Upućeni izvor istaknuo je da postoje i druge opcije za taj dio poslovanja, uključujući izravnu prodaju, podjelu pojedinih dijelova grupe i spajanje sa sličnim poslovanjima. Scout24 je podružnica DT-a od 2006.

Među kompanijama koje su pokazale zanimanje za Scout24 nalazi se njemačka medijska grupa Axel Springer a očekuje se i upit Auto Tradera i eBaya, koji su već razvili platforme za internetsku prodaju automobila i za maloprodaju, rekao je jedan analitičar za londonski dnevnik.

U njemačkoj telekomunikacijskoj grupi nisu željeli komentirati FT-ovu informaciju.