Komentari (37)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Neka ga pokloni nasim politicarima, da se zgotive u limuzini!
Bijedno napisan tekst. Jadna objava. Trash tema
Ljigavac ga je barem očistiti mogao
Drago mi je da je sve više objava u kojima nije omogućeno iznošenje mišljenja i čitanje tudjih mišljenja. Moglo je i ranije..da ne vidim i da ne znam šta sve ovom zemljom hoda
ja prikaze
Ko da je opel suza bio bolji, ili reno 4 i 5.kanta do kante. Međutim golf das auto je sasvim druga priča
Zašto milja u navodnicima? I nije, ba, radiona, nego radionica.
Grdno brate do bola
Konstruirali ga inžinjeri u pripitom stanju
Limena šajkača iz Kragujevca.
Kada pomenuše Tita i Yugo u istom članku, on je dobio na poklon prvi prototip i to još u doba kada se zvao Zastava 102, oko dvije godine prije početka serijske proizvodnje. Iako je rekao "Hvala, mislim da je to dobar automobil", stari predsjednik je sve manje putovao i mercedesom. Pitanje je da li je uopšte vožen, a pošto je riječ o prvom primjerku, na aukciji bi vrijedio milione dolara. Koliko znam, nije u muzejima u Beogradu i Bistroj.
Za otpada
Prava baraka.Ugraditi kamin i dimnjak i to bi bilo kompletirano.
treba ovde na unutrašnjost uložiti,ovo bi mujo iz kaknja sredio tip top
Od par plata sam kupio Yugu! Koja su to divna vremena bila!