Kupci imaju primjedbe
73

Xiaomi SU7 se pokvario nakon samo 39 pređenih kilometara

D. B.
Jedan vlasnik Xiaomijevog električnog automobila SU7 doživio je neugodno iskustvo samo dan nakon što je preuzeo svoje vozilo i prešao tek 39 kilometara.

Xiaomi SU7 se sjajno prodaje u Kini, no brojni kupci su imali problema nedugo nakon što su im automobili isporučeni. Među njima je i Wen, vlasnik svijetlo plavog primjerka modela SU7, čiji se automobil zaustavio nakon svega 39 pređenih kilometara.

Wen je vozio autoputem 5. maja, dan nakon preuzimanja automobila u Xiaomijevom centru u provinciji Fujian, kada se njegovo vozilo iznenada ugasilo. On je na instrument tabli ugledao upozorenje da će se automobil zaustaviti te da treba kontaktirati online podršku. Potom se pojavila i druga poruka u kojoj je navedeno da je došlo do kvara pogonskog sistema te da automobil ne može prebaciti iz moda za vožnju u "rikverc".

Wen je tako ostao pored ceste te je pozvao vučnu službu. Distributer nije mogao ustanoviti u čemu je problem, tako da će automobil biti poslan u fabriku na detaljnu analizu i dijagnostiku. Međutim, vlasnik ne želi isti, nego potpuno novi automobil, što je nemoguće jer primjerci koji su trenutno u proizvodnji već imaju svoje vlasnika. Stoga Xiaomi namjerava vratiti puni iznos kupcu uz određene kompenzacije troškova.

Procjenjuje se da je Xiaomi dosad proizveo nešto više od 10.000 primjeraka modela SU7, koji je lansiran prije nekoliko mjeseci. Kupci su se dosad žalili na probleme s lakom, efikasnost sistema prijanjanja, kao i na AEB sistem kočenja u hitnim situacijama koji prestaje funkcionisati pri brzinama većim od 135 km/h, zbog čega je onemogućen do dolaska over-the-air nadogradnje.