Zvaničan kraj ere
25

Volkswagen Golf GTI 380 je posljednji model s manuelnim mjenjačem

D. B.
Volkswagen Golf GTI s manuelnim mjenjačem ide u historiju, a posljednji model koji će ga imati jeste Golf GTI 380. Nažalost, namijenjen je samo sjevernoameričkom tržištu.

Riječ je zapravo o specijalnom paketu opreme koji može dobiti svaki kupac Golfa GTI (2024) s ručnim mjenjačem, bez obzira da li se odluče za S, SE ili Autobahn verziju. Dolazi sa DCC adaptivnim amortizerima i 19-inčnim aluminijskim felgama koje su prvobitno viđene na Golfu R 20th Anniversary Edition. Na felgama su ljetne gume visokih performansi, dok sjajni crni krov odgovara crnim kućištima bočnih retrovizora te se slaže s crvenim detaljima na automobilu.

S i SE verzije modela su dobile sjedišta presvučena Scalepaper Plaid tkaninom, dok Autobahn verzija dolazi s Vienna kožnim presvlakama koje su opciono dostupne za SE.

Ime je izabrano zbog povezanosti s četvrtom generacijom i modelom GTI 337, specijalnom verzijom koja se prodavala 2002. godine. Posuđen je interni kod modela prve generacije, dok je GTI 380 dobio ime po internoj oznaci osme generacije Golfa.

Novo specijalno izdanje pokreće Volkswagenov EA888 2,0-litarski četverocilindrični motor koji razvija 241 KS i 370 Nm obrtnog momenta, nudit će se isključivo sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, ali standardni GTI i R će biti dostupni sa sedmostepenim DSG mjenjačem.

Golf GTI 380 će biti dostupan u ekskluzivnoj Graphite Gray Metallic sivoj boji, ali i Deep Black Pearl crnoj, Atlantic Blue Metallic plavoj, Kings Red Metallic crvenoj, Reflex Silver Metallic srebrnoj, Moonstone Gray sivoj i Opal White Pearl bijeloj boji kao i ostatak ponude Golfa GTI (2024).

Prodaja počinje na proljeće po cijeni od 32.485 za S, 37.285 za SE i 40.625 za Autobahn verziju.