Cijena od 42.500 eura
21

U prodaji IM L6: Prvi električni automobil opremljen baterijama s čvrstim elektrolitom

A. M.
IM Motors, kineska marka automobila koja posluje kao ogranak SAIC grupe, upravo je u prodaju stavila IM L6, električnu limuzinu aerodinamičnih linija, dostupnu u verziji opremljenoj sa solid-state baterijama. Čini se da je dugoočekivana tehnologija postala stvarnost.

Mnogi renomiraniji proizvođači obećavali su implementaciju baterije s čvrstim elektrolitom (SSB), ali prvi automobil koji zvanično s ovim tehnologijom ide u prodaju je kineski IM L6.

Baterija o kojoj je riječ ipak izlazi iz prosjeka, jer ima kapacitet od 130 kWh. Kineska limuzina s njom navodno može preći 1.000 km prema kineskom homologacijskom ciklusu CLTC koji je, treba reći, nešto manje strog od evropskog WLTP-a.

Osim kilometraže, IM L6, kao i svi kineski automobili, izaziva pometnju na tržištu zbog svoje cijene. Verzija sa solid-state baterijom košta 42.500 eura. Pored toga, ulazna verzija sa standardnom baterijom Standard Max košta oko 29.600 eura, dok High Performance starta s cijenom od oko 38.600 eura.

Novi kineski proizvođač objavio je da je model sa solid-state baterijom zasnovan na arhitekturi od 900 volti. Zahvaljujući tome, baterija, nazvana Lightyear, može se puniti snagom do 400 kW, obezbjeđujući autonomiju od 400 km za samo 12 minuta punjenja.

Kompanija je objavila da baterija zapravo koristi tehnologiju s čvrstim elektrolitom, iako koristi elektrolit koji kombinuje tekućinu s čvrstom komponentom. To sugeriše da je ova baterija bliža bateriji od 150 kWh koju koristi Nio, što je definiše kao polučvrstu, odnosno hibridnu komponentu.

Osim baterija, IM L6 ima za cilj ostaviti trag na tržištu s nizom tehnologija najnovije generacije u pogledu infotainmenta i dinamike vožnje. Automobil je, na primjer, opremljen Nvidia Orin čipom visokih performansi, ali opremljen i aktivnom šasijom sa sva četiri upravljiva točka.

Ova 4,9 metara duga limuzina dostupna je u varijantama s jednim motorom različite snage (293, 337 i 408 KS) i varijantama s dva motora i s pogonom na sva četiri točka s ukupnom snagom od 787 KS.