Savremeni musclecar
0

FOT / Ekstremni Cadillac CTS-V

Sarajevo-x.com
Cadillac je sa svojim modelom CTS-V pokušao parirati evropskoj konkurenciji sa AMG i M oznakom, pa iako mu je to barem djelimično pošlo za rukom, stručnjaci iz Hennesseya ga detaljno preradili i pokazali koliko brz CTS-V može i treba biti.

Za one kojima serijski Cadillac CTS-V sa 556 KS i ne predstavlja dovoljno uzbudljiv i brz automobil John Hennessey ponudio je ekstremno rješenje, za koje se bilo ko neće usuditi reći da mu nedostaje snage. Tako je CTS-V preimenovan u Hennessey V700, a to je ime iza kojeg se krije brutalno snažan motor koji američkoj limuzini garantuje supersportske performanse, a svoje prisustvo daje naslutiti tek divovskom grbom na poklopcu motora.

Da ovo ispupčenje nije tek estetski detalj potvrđuje impresivni 6,2-litarski LSA motor, koji je nakon opsežnih mehaničkih ali i elektronskih zahvata ojačan sa 556 na 707 KS pri 6.400 okr/min. Zanimljivo je da ovaj podatak o zvaničnoj snazi motora prikriva činjenicu da maksimalna snaga ustvari iznosi punih 735 KS, što znači da V700 na pogonske točkove dobija oko 650 KS. Najviše od svega šokira podatak da je ova snaga izmjerena sa američkim benzinom niske kvalitete i oktanskog broja 91, pa je jasno da rezultati uz bolje gorivo mogu vrlo lako biti i znatno bolji.

Ovako večliko povećanje snage u Hennesseyu su postigli povećanjem prečnika usisnog kanala za čak 10 centimetara, ali i kombinacijom male remenice na kompresoru i velike remenice na radilici, što je pritisak usisanog zraka sa fabričkih 1.0 na 1.4 Bara. Ujedno, izmještanjem hladnjaka rashladne tekućine motora stvoren je prostor za veći hladnjak zraka pod pristiskom, a nakon toga je uslijedilo fino poliranje usisnih kanala, kao i zamjena, bregastih osovina, ventila i dizni goriva. Za kraj je bilo neophodno uskladiti sve novosti sa potpuno reprogramiranim upravljačkim kompjuterom motora, a finalni rezultat je i više nego impresivan.

Hennessey V700 je sposoban stići do 100 km/h za manje od 3,7 sekundi, čime se direktno svrstao uz bok automobilima kao što je Lamborghini Gallardo LP560-4. Također, 402 metra će preći za 11,07 sekundi sa izlaznom brzinom od 206 km/h, što radi oko pola sekunde brže od Nissana GT-R.

Za ovako pripremljen Cadillac u Hennesseyu zahtjevaju oko 20 hiljada dolara za poboljšanje performansi, te 6 hiljada dolara za 20-inčne naplatke i 2 hiljade dolara za gume koje trebaju prenijeti svu snagu na cestu.