auto
0

World Rally Championship 2003

Klix.ba
Napokon je počela dugoočekivana sezona 2003 svjetskog rally šampionata...

Dogodilo se mnogo promjena u odnosu na prošlu sezonu u kojoj je dominirao Peugeot sa nezaustavljivom 206-icom. Najveću novost donio je Citroen, koji je još prije objavio da će učestvovati u kompletnom kalendaru sezone 2003 i tome dodao još veću senzaciju.

Naime, uspjeli su dovesti dvojicu proslavljenih asova i vjerovatno najiskusnijih vozača na raspolaganju. Naravno, radi se o Carlosu Sainzu i Collinu McRae. Ali ni ostali timovi nisu spavali, naprotiv. Peugeot je pridobio važnog sponzora, radi se o Marlboru koji je dosad sponzorirao Mitsubishi rally team, ali pošto su oni odlučili da se ovu sezonu povuku i posvete spremanju WRC izvedbe Colta za sezonu 2004, Marlboro je izabrao najbolji tim u zadnje tri godine. Ne smijemo zaboraviti ni Subaru, koji je imao užasnu prošlu godinu. Vozačka postava je ostala ista: Tommi Makkinen i Petter Solberg, ali je Impreza doživjela blaža poboljšanja u polju aerodinamike, snage motora i suspenzije - ostaje im da se nadaju da će ih prošlogodišnja loša sreća zaobići, jer imaju odličnu osnovu za uspjeh.

Najveći gubitak imao je Ford. Već spomenutim transferom Sainza i Collina u Citroen, njihova vozačka postava za ovu sezonu se oslanja na izvrsnog, ali neiskusnog Markka Martina i još nedovoljno ispitanog Francoisa Duvala.

Treba spomenuti i Škodu, koja još uvijek ima ulogu outsidera, ali iz godine u godinu postižu sve bolje rezultate. Vozačka postava je doživjela blaže promjene. Stigao je stari as Didier Aouriol, automobil je doživio blage promjene, ali čuda ne treba očekivati ni ove godine.

Situacija sa Hyundai timom je također slična, vozači su prošlogodišnji: bivši evropski šampion u reliju Armin Shwarz i talentovani Freddy Loix, a ni bolid nije doživio znatnije promjene.

A nama ostaje da uživamo u čarima kraljice motorsporta i da se divimo umijeću najboljih vozača na planeti. Uskoro stiže izvještaj sa legendarnog Monte Carla, koji je bio pun uzbuđenja.