Komentari (0)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ima li ko da kupi citavu drzavu i otjera ovu korumpiranu stoku sa polozaja.Pa zar ih nije sram da je Rumunija i Bugarska za nas zapad!!Narod nikad siromasniji,radio bi,ali gdje?!Zato neka se otvaraju fabrike,pa makar i za 50 radnika.
Za ovoga 'za olaksice sam'. Povezivanje Preventa i Volkswagena je mijesanje kruski i jabuka. Prevent je privatna firma koja nema veze sa VW-om, osim sto su ljudi koji su vlasnici Preventa istovremeno i zastupnici VW-a za BiH. Dakle, nije VW ulozio pare u Prevent nego nasi privatnici. Oni sad izvoze presvlake u VW, Pezo, Reno, a dobijaju povlastice samo za VW!? Zakon o kompenzacionim poslovima kaze da se povlastice daju proizvodima koji u sebi imaju domace dijelove, kao sto to radi Hrvatska. Dakle, svi oni koji ugradjuju dijelove iz Preventa, Unika, FAD-a trebaju imati povlastice, naravno, onoliko koliko ugradjuju dijelova iz BiH. Medjutim kod nas je povlasten samo VW na osnovu toga sto su zaposlili 50 ljudi da se vrte po fabrici i primaju plate na racun drasticno uvecane osnovne cijene Golfa. To unistava automobilsko trziste. Situacija, odnosno, monopol je jos gori nego u vrijeme ex-yu i Crvene Zastave. Cak im ni ovaj povlasteni polozaj nije dovoljan pa su svi tenderi za drzavne institucije namjesteni da na njima pobijedi VW. Od toga drzava ima samo stete, a na kraju ce se sve obiti i ASA Autu o glavu. Kada se, prije ili kasnije, nadju u pravoj trzisnoj utakmici, propasce kao Zastava, bez obzira sto zastupaju tako jake marke.
ko ne riskira taj i neprofitira... a ja odo popit pivo jer mi babo neda GOLFA
Odmah da napomenem da nisam ljubitelj VW vozila i narocito mrzim Golf ali...: Anti-VW ti pojma nemas o ekonomiji, poslovanju a i ne upucen si! Prevent u suradnji sa VW je do sada izvezo desetine miliona maraka a proizvodjaci koji si naveo Renault, Peugeot, Fiat, Audi, pa cak i Lada jedino uvoze a 0 KM izvoze! Sumnjam da si upucen ali npr. u Slovackoj je nedavno Hyundai (usvari Kia) objavio da pravi fabriku virjednu 800 miliona Eura (kapaciteta 300,000 automobila) a najveci razlozi tome je izmedju ostalog porezne olaksice koje je dala Slovacka vlada i skori pristup te zemlje EU-u! BiH se nece uskoro prikljuciti EU niti ima ugovor o slobodnoj trgovini sa mnogo zemalja prema tome nije logicno da VW otvara fabriku za trziste koje ne proda ni 10,000 novih automobila! Jos da dodam da su porezi na nove automobile u BiH jako veliki i da su manji sigurno bi se nesto vise automobila novih prodalo pa prema tome porez na VW vozila bi trebao da bude isti i za sve ostale automobile. VW svakako dobija ovim ugovorom a BiH jos vise pa prema tome neka olaksica i neka VW-a u BiH... da ih je vise kao oni!!!
haj ba ne serite
Nista mi nije jasno, u Vogosci prevareni radnici strajkuju, a ovi dogovaraju nesto da im drzava olaksa poslove.
ovaj jedan sto rece za ove povlastice tj. skontao sam im fazon jer ja sam isao da kupim novog pola i vidim ono cijena je nedje oko 16 500 hiljada onaj najslabiji bez poreza i carine i kaze meni onaj iz ASA kaze sacekaj malo uskoro bi trebao i POLO dobiti povlasiticu to da je manji porez e reko super treba cekati kad on meni poslje kaze pa nece biti ta cijena nego bice skuplja jedno 2000 jer mi ipak moramo plate dati radinicima lol :) heheh i to ti ga dodje na isto samo sto drzava dobije manje poreza :(
Zar jos neko vjeruje u u tu pricu o domacoj proizvodnji? Golf sa sedam posto poreza skuplji od svih auta u njegovoj klasi za koje se placa i carina i porez od 40%. Ko uzima razliku sebi u dzep? Ovi sto traze povoljniji poslovniji ambijent. Pa vise koristi drzava ima od Renoa, Pezoa, Fiata, Audija, cak i Lade. To su domaci auti, a ne VW i Skoda. Ovi su u TAS-u zaposlili 60 ljudi da ko fol sarafaju Golfove i Skode, a koliko ljudi bi se moglo zaposliti kod zastupnika, prodavaca, servisera ostalih marki kada bi imali normalno automobilsko trziste na kojem niko nece imati monopolski polozaj? Kakve porezne olaksice, u Sloveniji postoji prava fabrika Renoa, pa opet nemaju nikakve olaksice a kamoli monopol ko ovi iz VW-a. Gori su od Zastave nekad. Tada je citava Jugoslavija radila dijelove za Yugo i stojadin, pa se moglo razumjeti da budu zasticeni. Kod ovih nasih ni vazduh u gumama nije bosanski.
NEKA SAMO IMA POSLA A VI GUZONJE PUSITE KURAC SVE CU VAS POBIT
kad vec neko mora(a mora)da nas exploatise bolje svabe nego turci...
komentar
Najbolje da i VW otjeraju iz Bosne, sto ce nam fabrika automobila i porezne olaksice, nek' i dalje vozamo uvezeni krs, a i ono malo radnika sto radi nek' se otpuste... Ima Srbija, Slovacka, Rumunija koje jedva cekaju da imaju ovakvu fabriku na svom teritoriju...
Kako ne kontas, vlada podrzava Svabe da nas eksploatisu u "povoljnom poslovnom ambijentu". Neka,.
ne kontam
Gore lova dole slova... G.O.L.F