Samo 2.500 primjeraka
37

Volkswagen Polo GTI Edition 25 obilježava četvrtinu stoljeća snažnih superminija

D. B.
Iako se sa sufiksom GTI obično povezuje Golf, Volkswagen je ipak prodavao druge snažne hatchback modele u proteklih nekoliko desetljeća, a najbolji od "ostalih" je Polo GTI.

Ovaj model se počeo proizvoditi 1998. godine, a povodom njegove 25. godišnjice je ovaj subkompaktni hatchback visokih performansi dobio specijalno izdanje. Bit će proizvedeno svega 2.5000 primjeraka s početnom cijenom od 35.205 eura u Njemačkoj.

Narudžbe se primaju od 1. juna, a treba istaći da je u slučaju specijalnog modela Polo GTI Edition 25 fokus zapravo na izgledu, tako da promjena njegovog 2,0-litarskog turbobenzinca nije bilo te i dalje razvija 204 KS i 320 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor je uparen sa sedmostepenim automatskim mjenjačem s duplim kvačilom preko kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 6,5 sekundi.

Standardno, VW je Polo GTI Edition 25 opremio sportskim ovjesom koji spušta automobil za 15 mm, a ugrađen je i diferencijal s elektronskim zaključavanjem. Naprijed su adaptivna LED svjetla, a ograničenu verziju krase i 18-inčne Adelaide felge u sjajnoj crnoj boji koje se slažu sa kućištima bočnih retrovizora i krovom.

Kupci će moći naručiti automobil u Smoke sivoj metalik, Pure bijeloj, Acot sivoj, Reef plavoj metalik, Deep crnoj s perla efektom i Kings crvenoj metalik boji.

Polo GTI krase i suptilne naljepnice na karoseriji, kao i "One of 2500" logotip na pragovima, ali su to ujedno i jedine razlike u odnosu na standardni Polo GTI. Kupci uz doplatu mogu dobiti Travel Assist sistem koji radi pri brzinama do 210 km/h i brine se za upravljanje, kočenje i ubrzavanje. Nekoliko infotainment sistema su također dostupni kao zamjena za standardnu 8-inčnu jedinicu.

Inače, Polo bi se mogao bližiti svom kraju jer je iz VW-a stiglo upozorenje da bi Euro 7 standard 2025. godine mogao prisiliti kompaniju da "ugasi" supermini.

Ugradnja dodatnog hardvera bi dodala 3.000 do 5.000 eura na cijenu, zbog čega bi Polo postao preskup. Također, potvrđeni dolazak električnog hatchbacka ID.2 pomenute 2025. godine mogao bi "zabiti posljednji ekser u kovčeg" legendarnog Pola.

Vezani članci