Povratak u Europu
22

SsangYong Torres: Novi adut Korejaca na putu oporavka

Klix.ba
Sjećate li se SsangYong modela na bh. tržištu? Korando, Musso, Rexton, Actyon! Bio je to tihi proboj skoro nepoznate korejske marke na skromno bosanskohercegovačko tržište s jako robusnim i čvrstim terencima čiji dizelski motori su rađeni po Mercedesovoj licenci.

Korejska marka je bila skoro isčezla iz Europe u zadnjih 10 godina. Buran period sa promjenom vlasničke strukture i neizvjesna budućnost kumovale su nestabilnošću u poslovanju i lutanju sa modelima s ponudom na tek pojedinim europskim tržištima. Na našim cestama mogli smo vidjeti poneki uvozni Rexton ili manje poznati SUV Tivoli novije generacije, dok vlasnici modela prodatih u prošlosti krpe kraj s krajem oko dijelova i manjka servisa.

Novi vlasnik je konglomerat KG Group, a vozila bi trebala dolaziti s bedžom KG Mobility. Tako su bar najavljivali Korejci prije nekoliko mjeseci. Međutim, predstavljanjem novog modela Torres na istočnoeuropksim tržištima na vozilu i dalje stoji stara i prepoznatljiva značka SsangYonga.

Automobil robusnog izgleda smješten je između Koranda i Rextona. Teško da ga možete promašiti na cesti, jer Torres jasno odudara od uvriježenog dizajnerskog jezika korejskog brenda na europskom tržištu. Osim toga, ovaj će model također dobiti električnu verziju, ali za sada možemo samo komentarisati model sa SUS motorom i njegove iznenađujuće dobre cijene.

Torres je još jedan izvrstan spoj pristupačne cijene i luksuzne opreme. Jedini motor u ponudi modela je 1.5 GDI Turbo snage 120 kW (163 KS) i obrtnog momenta od 280 Nm. Postoje četiri paketa opreme: Club, Style, Clever i Premium. Prva dva imaju ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa, dok se automatik Aisin sa šest brzina stiže kao opcija uz doplatu od 2.000 eura. Pogon na sva četiri točka dostupan je od verzije Style uz nadoplatu od 2.000 eura, dok je tek osnovni Club dostupan samo uz pogon na prednje točkove.

Cijena osnovnog modela sa Club paketom je 28.500 eura, a uz njega dobivate elemente kao što su 17-inčni točkovi, adaptivni tempomat (u kombinaciji s automatikom), 8-inčni infotainment, dvozonski klima uređaj i senzore za kišu od važnije opreme. Pošto je model već lansiran u Češkoj, češki mediji su usporedili Torres sa Karoqom 1.5 TSI. Iako imaju skoro jednaku cijenu komparirajući osnovne modele, Torres će se ipak pokušati probiti s većim gabaritima (dužina – 4,70 m) koji su bliži Kodiaqu.

Vezani članci