Vrijeme je za osvježenje
3

Redizajnirani Polestar 2 sa sobom donosi nove elektromotore i bolje baterije

E. L.
Polestar će svoj redizajnirani električni crossover ovaj put ponuditi i s pogonom samo preko zadnje osovine.

Jedan od popularnijih električnih automobila stigao je do redizajniranog izdanja, a u švedskoj kompaniji Polestar čiji se modeli proizvode u Kini uz osvježeni model 2 pripremili su prednju masku po uzoru na model 3 iza koje se kriju radar i kamera koji čine komponente mnogobrojnih sistema za asistenciju.

S redizajnom su stigle i novodizajnirane aluminijske 19 i 20-inčne felge, ali se glavne promjene kriju ispod skladne karoserije švedskog crossovera koji Polestar sada u osnovnoj verziji nudi u kombinaciji s jednim elektromotorom i zadnjim pogonom.

Novi elektromotor koji sada pokreće samo zadnju osovinu u slabijoj verziji razvija 272, a u snažnijoj 299 konjskih snaga i 490 Nm obrtnog momenta, što je više od potencijala u modelu prije redizajna. Slabiju verziju napajaju nove baterije kapaciteta 69 kWh, što je dovoljno za prelazak do 517 kilometara (WLTP), a baterije u snažnijoj verziji raspolažu sa 82 kWh, što osigurava prelazak do 634 kilometra (WLTP).

U kombinaciji sa dva elektromotora koji pokreću obje osovine slabije izdanje raspolaže sa 421 KS i 740 Nm obrtnog momenta, a Polestar uz istu osnovicu nudi i Performance paket s kojim "Dvojku“ tada pokreće 476 "konja“. Dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 za četiri sekunde, 205 km/h i prelazak skoro 600 kilometara (WLTP) s baterijama čiji kapacitet u oba slučaja iznosi 82 kWh.

Baterije se sada mogu puniti na punjačima do 205 kW, a vozač u Polestaru 2 koji pokreću dva elektromotora sada može računati i na automatsko deaktiviranje jednog elektromotora koji se ponovo aktivira jačim pritiskom na papučicu "gasa“.

Cijene za redizajnirane i poboljšane verzije Polestara 2, koji sa sobom sada donosi još više standardne opreme, još uvijek nisu objavljene.