Pojam praktičnosti
13

Predstavljen novi Ford Tourneo Connect, u prodaji od naredne godine

E. L.
Fordov rezultat saradnje s Volkswagenom nudit će se sa benzinskim i dizelskim motorima, ručnim ili automatskim mjenjačem i opcionim pogonom preko obje osovine.

Prve fotografije nove generacije Fordovog praktičnog modela Tourneo Connect pojavile su se u julu, a već tada se moglo vidjeti da se novi Tourneo krije iza blago redizajnirane karoserije poznatog Volkswagenovog modela Caddy, što predstavlja potvrdu saradnje u programu komercijalnih vozila između dvije automobilske kompanije.

Novi Tourneo Connect u evropske prodajne salone stići će početkom proljeća naredne godine, a pored oznaka Forda suštinske razlike na karoseriji u odnosu na novi Caddy odnose se na izgled prednjeg dijela automobila koji će se nuditi u deset boja karoserije i s tri paketa opreme (Sport, Titanium i Trend), ali i u opciji Active s dodatnim plastičnim karoserijskim elementima koji su karakteristični za crossover modele.

Motori za Tourneo koje u Fordu i ovaj put nazivaju EcoBoost i EcoBlue ipak su s polica Volkswagena. U opciji je 1,5-litarski četverocilindarski turbobenzinac (TSI) koji razvija 115 KS i dvolitarski četverocilindarski turbodizelski motor (TDI) sa dva nivoa snage (102 i 122 KS).

Sve motorne opcije standardno se isporučuju u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem, a kupci uz doplatu mogu računati i na 7-stepeni automatski mjenjač kojem asistiraju dva kvačila. Tourneo se po prvi put može dobiti i s pogonom preko obje osovine koji je kombinovan s ručnim mjenjačem i snažnijom verzijom turbodizelskog motora.