Ford otvorio knjigu narudžbi za najsnažniji Mustang do sada
Najsnažniji i najskuplji Mustang do sada krije se iza oznake GTD i prvo će biti ponuđen zainteresovanim kupcima u Sjevernoj Americi, a već od juna će biti dostupan i kupcima u Evropi.
Najsnažniji i najskuplji Mustang do sada krije se iza oznake GTD i prvo će biti ponuđen zainteresovanim kupcima u Sjevernoj Americi, a već od juna će biti dostupan i kupcima u Evropi.
Ford će Mustang u izdanju 60th Anniversary napraviti u 1.965 primjeraka, što predstavlja godinu u kojoj je publici predstavljen prvi popularni "konj u galopu".
Ford je svjetski broj jedan po prodaji pick-up modela. To je na društvenim mrežama podijelio izvršni direktor Jim Farley, rekavši da svake 33 sekunde jedno vozilo siđe s proizvodne trake. Ford proizvodi kamionete u tri proizvodna centra.
S poboljšanjima koja su u Fordu pripremili za model Mustang Mach-E stiglo je nešto više obrtnog momenta, a povećan je i broj kilometara koje električni „konj u galopu“ može preći s jednim punjenjem baterija.
U Fordu su potvrdili da će Mustang koji ove godine slavi 60. rođendan i dalje ostati u (sve manjem) društvu automobila koje pokreću V8 motori.
Prodajni rezultati prethodnog izdanja najsnažnijeg Rangera pokazali su da su u Fordu napravili odličan posao. Onda i nije iznenađenje što su, uz asistiranje odjela Ford Performance, po sličnom receptu i uz aktuelnu generaciju svestranog kamioneta ponudili verziju Raptor. Sada je još "ratoborniji", glasniji i sposobniji.
Model prve generacije Fordovog Mustanga dobio je priliku za novi život nakon 18 godina provedenih u garaži.
Mnogi će reći da Njemačka nije što je nekad bila. Kao samo jedan u nizu proizvođača, Ford će iduće godine postepeno ugasiti popularni model Focus i posljedično tome otpustiti 3.500 radnika u tvornici u Saarlouisu, koja je otvorena davne 1970. godine.
Ford je prestao proizvoditi model Fiesta prošle godine, a time je izvršen veći pritisak na crossover Puma, koji sada treba nositi baklju superminija, posebno jer je to zapravo Fordov najprodavaniji putnički automobil u Evropi, ali na štulama. Sada je stigao obnovljeni model za 2024. godinu.
Nestašica komponenti za vrijeme pandemije koronavirusa dovela je do smanjenja i ograničene proizvodnje novih automobila. Samim tim, porasla je potražnja za polovnjacima, a to je lančano dovelo do njihovog značajnog poskupljenja.