{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Citroënov fokus na Kinu: DS6 WR i C-XR Concept

22.4.2014. u 11:11
1
3
Citroënov fokus na Kinu: DS6 WR i C-XR Concept
1
Nije nikakava novost da Citroën već godinama veliku pažnju pridaje tržištu Kine, te da priprema posebne modele za ovaj dio svijeta. Tako je i za ovogodišnji sajam automobila u Pekingu Citroën pripremio nove modele gdje se posebno ističu luksuzni crossover DS6 WR i konceptni model C-XR.
Osmišljen u Parizu, glavnom gradu luksuza i mode, DS 6WR predstavlja Citroënov novi dizajnerski izraz poput konceptnog Wild Rubis modela koji ga je na neki način i najavio. Novi, premium SUV, DS 6WR odlikuje se privlačnim stilom, a glatke linije daju mu izuzetno homogen izgled.

DS 6WR raspolaže sistemom Grip Control koji omogućuje optimalno prianjanje na svim vrstama podloge bez pogona na sve točkove i ograničava potrošnju goriva i emisiju CO2. Uz DS 6WR nude se motori s savremenom tehnologijom kao što su e-THP 160 i THP 200 s direktnim sekvencijalnim ubrizgavanjem goriva i "twin scroll" turbopunjačem. Ovi motori dolaze u paru sa automatskim mjenjačem sa šest stepeni prenosa.

Ovaj novi model je sljedeći korak Citroëna u razvoju DS marke u Kini. Nakon DS5 u septembru 2013. godine i DS 5LS, koji je lansiran na tržište krajem marta, DS 6WR bit će treći DS model koji se proizvodi u Kini, u fabrici Shenzhen. DS 6WR bit će lansiran na tržište krajem godine i to najprije u Kini. DS se tu ne namjerava zaustaviti jer će u idućih nekoliko mjeseci biti predstavljen još jedan lokalno proizveden model.

Potaknut dinamičnošću i snažnim rastom kineskog tržišta, Citroën je za sajam automobila u Pekingu pripremio i premijeru modela Citroën C-XR Concept. Konceptni automobil nudi savremen pristup SUV-u koji se zasniva na poznatim postulatima Citroëna: upečatljiv dizajn, izuzetna udobnost prepoznatljva za Citroën i tehnološki elementi u službi efikasnosti.

Konceptni C-XR najavljuje prvi SUV u saradnji marke Citroën i kineske kompanije Dongfeng Motor Group, kojim žele osvojiti segment koji je u Kini u punom zamahu (gotovo tri miliona prodanih vozila u 2013., što je rast od više od 50 % u odnosu na 2012.).

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: