Zvanična premijera u BiH
0

FOTO / Citroen DS4 stigao i u BiH

Tekst i fotografije: Elvir Zubović
Citroen je zvaničnom premijerom u hotelu Europa u Sarajevu na tržište Bosne i Hercegovine uveo svoj novi lifestyle model, DS4. Slijedeći filozofiju modela DS porodice i uz veliku mnogućnost personalizacije vrlo je izvjesno da bi DS4 vrlo lako mogao postati jedan od najuspješnijih crossovera, čak i u BiH.

Citroen je nakon odličnih prodajnih rezultata u BiH prošle godine usmjerio dodatnu pažnju na naše tržište, te sa razlogom imaju ambicije za značajno povećanje udjela na tržištu novih automobila. Uz modele poput C3, C4 i C5 koji se ističu vrlo pristupačnim cijenama, ali i odličnim dizajnom, bogatom opremom i osjetno povećanim nivoom kvalitete, Citroen namjerava svoj ugled ali i prodajne rezultate dodatno graditi i nešto neobičnijim modelima, onima iz porodice DS.

Prvi model savremene DS generacije bio je DS3 kojeg smo vam detaljnije predstavili na našem testu, a o njegovoj odličnoj prihvaćenosti na svim tržištima dovoljno govori činjenica da je u Evropi već prodano preko 100.000 primjeraka ovog modela.

Jasno, ovaj originalan pristup u stvaranju novih modela, pa čak i klasa, Citroen namjerva nastaviti u stilu, pa uz DS4 koji je predstavljen sada i u BiH, za mart naredne godine je najavljen početak prodaje i najvećeg pripadnika ove porodice, jednako atraktivnog i originalnog DS5.

Nakon odličnih reakcija i pozitivnog šoka koji je prouzrokovao DS3, Citroen je sa modelom DS4 otišao korak dalje. Naime, DS4 nije tek sportskija verzija kompaktnog C4, već neobičnim oblikom karoserije, prostranom unutrašnjošću, savremenom opremom, ali i odličnim dinamičkim osobinama pokazuje kako je Citroen u jednom automobilu objedinio barem četiri segmenta.

O odličnom izgledu DS4 dovoljno govore nagrade za dizajn koje pristižu kao na pokretnoj traci, dok i mi možemo potvrditi da se tek uživo može doživjeti luksuz i profinjenost koja je na neki novi način izmješana sa agresivnošću sportskog automobila.

Jednako važno kao i odličan vanjski izgled je i osjećaj posebnosti i ugodnosti koji pruža unutrašnjost DS4. Iako su forme i ergonomija gotovo jednaki kao i na C4, posebnim detaljima i pažljivim kombinacijama materijala i boja DS4 čini da se njegovi putnici osjećaju privilegovano, dok je istovremeno prilično neočekivan nivo posvećenosti detaljima na jednom, ipak, velikoserijskom automobilu.

Ono što treba posebno istaći je to da DS4 nije tek C4 sa ljepšom karoserijom. Posebno prilagođen ovjes, direktniji upravljački mehanizam i snažni motori čine ga i sigurnim izborom svim kupcima koji traže kompletan paket. Dinamika i vozne osobine modela sa turbobenzinskim motorom od 200 KS, kojeg smo imali priliku isprobati, dostojni su da novom DS-u priznamo kako je uz SUV-ove i kupee uspio usvojiti i gene pravih „hot-hatcheva“.

Jasno, DS4 predstavlja jedan od prestižnih modela u gornjem cjenovnom rangu, pa su u skladu i sa tim očekivanja Citroena u prodaji na našem tržištu. Tako do kraja ove godine Citroen u BiH i Sloveniji zajedno planira prodati oko 100 primjeraka, od čega očekuju da će 35 odsto prodanih modela biti pogonjeno benzinskim motorima, dok preostali postotak ide na račun dva dizelska motora u tri verzije.

Ponuda motora DS4 sastoji se od osnovnog benzinskog 1.6 VTi motora od 120 KS, te dva turbobenzinska. Prvi 1,6-litarski THP proizvodi 156 KS, dok je svakako najpoželjniji 1.6 THP sa 200 KS. Poznato je od prije, da su sva ova tri motora nastala u uskoj saradnji BMW-a i PSA grupacije.

Ponuda dizelaša počinje sa 1.6 HDi-jem od 112 KS, nastavlja se sa istim tim motorom u e-HDi verziji sa start-stop sistemom, i završava se sa moćnim 2.0 HDi-jem od 163 KS.

Ponuda opreme pripremljena je u tri nivoa, Chic, So Chic i Sport Chic s tim da je, kao i kod manjeg DS-a, jedna od čari modela DS4 mogućnost potpune personalizacije i odabira brojnih doplatnih opcija kojima možete svoj DS učiniti potpuno jedinstvenim i prepoznatljivim.

Najjeftiniji DS4 u BiH košta 38.102 KM, a riječ je o modelu sa 1.6 VTi motorom i Chic opremom. Najsnažniji benzinski model sa 200 KS moguće je dobiti uz Sport Chic opremu za cijenu od 54.884 KM, dok u So Chic verziji i sa turbobenzincem od 156 KS košta 47.827 KM.

Najpristupačniji dizelski DS4 u BiH je model sa 112 KS i Chic opremom, koji košta 41.916 KM, dok je najprestižniji dizelski model pokretan motorom od 163 KS i uz Sport Chic opremu košta 51.461 KM.