"Šamar" elektrifikaciji
58

Čekanje je završeno: Honda predstavila šesto izdanje Civica Type R

E. L.
Vjerovatno posljednje izdanje nehibridnog Civica Type R pokreće unaprijeđena verzija Hondinog poznatog dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora.

Prije više od godinu dana objavljene su prve fotografije temeljito kamufliranog prototipa koje su otkrile da u Hondi pripremaju/testiraju šesto izdanje verzije Type R koje će biti zasnovano na aktuelnoj 11. generaciji Civica.

Nakon najavne kampanje koja je počela prije šest mjeseci, a u kojoj se i dalje kamufliran Civic Type R s vremena na vrijeme pojavljivao i na kružnim stazama, čekanje je završeno: Honda je skinula folije i otkrila izgled produkcijskog izdanja novog najsnažnijeg i najbržeg Civica koji je niži, širi i duži od prethodnika.

I dok je ranije otkriveno da će i šesti Civic Type R pokretati unaprijeđeno izdanje Hondinog poznatog dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora, u japanskoj automobilskoj kompaniji još uvijek nisu otkrili da li spomenuti motor u ovom slučaju ima više snage i obrtnog momenta u odnosu na verziju iz prethodne generacije s kojom je vozač mogao računati na 320 KS i 400 Nm.

Podaci o motoru i performansama bit će poznati početkom jeseni kada je planiran početak proizvodnje novog Civica Type R koji će se i ovaj put nuditi samo u kombinaciji s (dorađenim) ručnim 6-stepenim mjenjačem i pogonom preko prednje osovine, a u igri ostaju karakteristična crvena sportska sjedišta i trostruki završeci izduvnog sistema.

Novi CTR je u fazi posljednjih testiranja već pokazao svoj raskošan potencijal, jer je na japanskoj stazi Suzuka oborio rekordno vrijeme prethodnika. Čekamo rezultat suočavanja sa čuvenom njemačkom stazom Nürburgring Nordschleife i vjerujemo da će imati najbolje vrijeme u kategoriji automobila s prednjim pogonom.