Duster nastavlja takmičenja
0

Agresivna kampanja za novu Daciju

Sarajevo-x.com
Dacia Duster koja je zamišljena kao robustan, prostran i jeftin off-road automobil, nakon promocije na sajmu automobila u Ženevi, nastupa na 20. godišnjici relija "Aïcha des Gazelles“, koji se vozi u Maroku od 15. do 28. marta.

Nakon uspješne takmičarske premijere na Trophee Andros takmičenju sa Alainom Prostom iza upravljača, ali i nakon premijere cestovnog modela, Dacia nastavlja sa agresivnom medijskom kampanjom za svoj novi terenac. Tako će kombinacija pješčanih dina Sahare i teško prohodnog gorja Atlas, bit će izvrsna prilika da Duster dokaže svoje off-road sposobnosti, ali i snagu i pouzdanost.

Za upravljačima relijaškog Dustera naći će se uposlenice Renault grupacije, koje su aktivno učestvovale u razvoju ovog modela. To su Isabelle Charless, zadužena za boje i materijale u novoj Daciji Duster, te Nathalie Descout, vođa globalne reklamne kampanje za Duster.

Osim samog nastupa u reliju, Dacia posade će učestvovati i u svojevrsnom eko takmičenju, koje će nagraditi tri ekipe sa najmanjom emisijom ugljen dioksida tokom vožnje po itinereru ovog relija. U tom će im pomoći štedljivi dCi dizelaš sa 85 KS, koji u standardnom Dusteru emitira samo 140 g/km ugljen dioksida.

Učešće rumunskog proizvođača u marokanskom reliju nije slučajnost, obzirom da prodaja Dacije doslovno cvjeta u zemljama Magreba, a u samom Maroku Dacia je drugi najprodavaniji brend iza Renaulta, dok je Logan najprodavaniji model u ovoj zemlji.

Dacia Duster na tržište Evrope, Turske i zemalja Magreba stiže u julu 2010. godine, a ponudit će nepobjediv spoj mogućnosti, prostranosti i opremljenosti po osnovnoj cijeni manjoj od 12.000 eura. Simpatičan dizajn, renaultova tehnologija i nissanov sposobni 4x4 pogonski sistem, nesumnjivo će biti mamac za kupce, koji traže najbolji omjer uloženo-dobiveno.