auto
0

Nijemci pokleknuli, ograničava se brzina i naplaćuju cestarine

Totalsport
Njemačka je jedna od rijetkih zemalja u svijetu koja bilježi ekonomski rast u aktuelnoj godini, no čini se da je trenutno stanje daleko od idealnog.

Ovoga petka na sastanku vladajuće koalicije na čelu s Angelom Merkel, Njemačka će donijeti odluku o naplaćivanju cestarina na svojim autocestama, a vjerovatno će biti potvrđen prijedlog o ograničenju brzine. Njemački ministar prometa Peter Ramsauer tamošnjim je medijima potvrdio da očekuje donošenje radikalne odluke:

"Činjenica je da trebamo više novaca za građenje novih i obnavljanje starih cesta, jer država previše troši na taj dio. Naši vozači izvan Njemačke uredno plaćaju cestarine i vinjete, a kada stranci uđu u našu državu, oni takvih nameta nemaju. U razgovoru s koalicijskim partnerima raspravljati ćemo o ovoj teškoj odluci, no mislim da će ona biti ispravna", rekao je Ramsauer.

Njemačka ima nešto manje od 13 hiljada kilometara besplatnih autocesta, a premda se još ne zna kojim će se načinom naplaćivati, ministar prometa dao je određene naznake:

"Najbliži nam je austrijski model naplaćivanja putem vinjeta, no moram napomenuti da ćemo izaći u susret našim vozačima kojima ćemo osigurati povlaštene cijene. Ukoliko Vlada podrži ovaj prijedlog, naplata cestarina očekuje se za maksimalno dvije godine", završio je Ramsauer.

Na pitanje novinara o ograničenju brzine na kojem uporno inzistira Evropska Unija, Ramsauer nije želio odgovoriti već je rekao da će se više znati u petak.

Prema većini njemačkih medija, najizglednija opcija nakon petka je naplata cestarina putem vinjeta, te ograničenje brzine na svim autocestama što do sada nije bio slučaj u jedinoj zemlji, tačnije oazi za ljubitelje brze vožnje.